FREDAG

I morgon!!!
ÅÅ va sköönt och ännu en sån BRA helg Slutar tidigt på fredagen & LEDIG helg,,, Känns att det va dags nu när man Kört extra några Helger,,, :P

I går va det jobbelijobb,,,D hämtade kidsen jag åkte hem & Fixade Våffelmiddag,,, GÖR gott!!!
Barna Somnade efter endel bråk,,, asen va dom kivas JÄMT!!!
men det går väl över om sisådär 20 år,,, ELLER???

Idag skulle jag ha hemstäd,, men det va lite fel på dag (hon va utomlands) så det blev JAG som fick städa,,, Lämnade Tjejerna nio,, Linnea skulle gå med dagis & lussa på Bibblan,,, och jag började inte jobba förrän Halv två så jag hann med att städa och tvätta SÅÅ skönt!!!
att komma hem till RENT hus,,, men Nästa vecka kommer hon & Julveckan bokade jag åxå en omgång,, SKÖNT att slippa tänka på det,,,
Jag & D har en Tanke på Att åka iväg nån dag & Hotella/shoppa sista Klapparna & VILA bara VI,,,
 får se om Nån kan Passa Kidsen!!! det vore Mys att KOmma bort nån dag Innan Julen,,,
& komma hem till ett STÄDAT hem,,, LÖÖV

På jobbet Flöt det på och efter stängning va ni några som stannade & plockade varor,,, JO för det Fanns en hel del.... :/ och jag måste säga FAN va mycket piggare Iaf JAG va att plocka varor på Kvällen,,, om man jämför med Morgonen,,,
Vi fick upp en hel del,, men med tanke på HUR mycket varor som e kvar så känns det Inge bra,,
Men det är nog bara att vänja sig vid det åxå,,,
den tiden då allt är Upplockat är FÖRBI,,, =/

SÅ i morgon FREDAG med Frukost som JAG ska shoppa Innan jobbet,,, färskt Bröd på Coop Extra och Gott pålägg.,,, Härligt,,, det är alltid Mys på Fredagar med Frukost och vi har lite Möte,,, Ris/ros

Nu är det bara att krypa ner,,,ta fredagen med STORM steg & sen LÖRDAG Julfest med BÄSTA jobbet!!!
SJUUKT skoj,,,
 Mat på Voyage sen får vi se vart kvällen slutar,,, det bästa är att en Sån här kväll ska vi BARA vara jobbet INGA utomstående det är DE julfester är Till för,,, =)
Vi behöver det åxå Imitera Knäppa Kunder & ha SJUKT skoj,,,
Och såå klart kommer Bildbevis!!!

PUSS på er
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0