Helg Igen...

FREDAG Fredag,,, Nice,,,,
Idag fick jag Köra några timmar extra... = personal brist,,,
 I morgon Måste jag Köra Några timmar extra = personalbrist,,,
 Känns väl sådär att gå dit Ännu en helg,,
 Men men va Gör man INTE,, =) kan ju inte sätta kollegorna i skiten,,,

Idag har det SNÖAT SNÖAT SNÖÖÖÖAT massor nu har vi säkert 65cm SNÖ Underbart...
Det är såå fint det hänger på träden och Knastrar Under Fötterna,,,,
Jag ställde Bilen i P garaget idag så den fick tina,, det va Bra gjort av mig,,, för då jag slutade såg jag MÅÅNGA bilar som va HELT igen Snöade,,,,

Veckan har gått ASA fort,,, Som vanligt,,,
Vi har en SUR IDA... jisses va hon ändrat sig på nån vecka bara,,,, iofs har hon ine mått bra Magsjuka & Allergisk mot Meducinen,,,, men nu är magen i Form iaf men INTE hon,,,
Arg,gråter,sur,förbannad,bestämd..... och lite till Hon klampar in på sitt rum & stänger Dörren,,, TROTS så det Heter Duga,,,Gråter För minsta LIlla,,,,
Kan inte komma ihåg att Linnea va på detta vise,,, men det går väl över,,,

D jobbar & Jobbar & jobbar,,, Jag blir så Orolig för honom,,, han har såå mycket i huvet hela tiden,,, & hinner Inte med de han ska,,, och har telefon Jour JÄMT det ringer dag som natt här ska ni veta,,,, i morse åkte han till jobbet 05,00 för att hinna med & reda ut allt,,, och han Jobbar fortfarande Plogar det va folk sjuka & borta,,,, STACKARN...
Dels för hans egen Skull & Hälsa & för Oss,,, det skulle ju Inte bli såhär,,,
Nog för att han Jobbar Mindre nu är Förra Året Men det är på TOK för mycket,,,,
Håller tummarna att det blir Bättre... Nu hörde jag Bilen,,,
Så det blev bara en Arbetsdag på 18 timmar,,, =/

Så nu ska vi Umgås Lite,,,
I morgon kväll ska Barna vara Hos Svärisarna dom ska baka Pepparkakshus och Mysa....
Vi ska till Tessan (min gammla arbetskamrat) som ska fira sin 30-års dag.,,, Jätte trevligt
Dock blir jag Körande,,,, Pga Bantningen,,, det känns Jätte Bra att jag Bestämt mig och Håller på Mig till JULFESTEN med Jobbet Nästa helg,,,
Hoppas ni får en Fin kväll

Puss
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0