JOBB

Japp Idag har jag Jobbat efter en vecka ledigt,,,, det va Jätte skönt att KOmma in i rutiner igen,,,
Men jisses va Hyllorna Gapar tomt efter Julen....=)
Och MASSSSSSSOR med varor att Plocka,,, =/ men men thats life
Dagen gick snabbt och Kul med alla Fina Kollegor,,,

Vi har haft vattenläcka i gatan så Komunen har grävt & lagat,,,, så nu är det att anmäla till komunen & Förs bolaget för vi har vatten i våra rens luckor i huset... =/ hoppas detta inte blir nåt mer skit & att allt är Lagat,.... vi som hade dränerat & allt vill INTE gräva igen.... men men vi får se

D hade städat så fint idag... och Maten stod på Bordet då jag kom hem,,,,
ME LIIKE,,, så kan jag ha det VARJE dag!!! =)
Linnea hade lekt med Alice Hela dagen och dom hade varit & åkt skridskor på Ramdalen JO dom har spolat där så nu ska vi Dit i helgen & åka,,,
Jag e åxå sugen!!! Fan va SKOJ!!!

I morgon ere Jobb igen Och sen Fredag NYÅRSAFTON... lite mera Jobb sen Lite FEST hos Goa Vänner...
Jag ska Göra Förrätt.. den kommer bli TOPPEN,,,, och GOTT!!! ni får se,,, =)
Olle & Karin varmrätt & Fam Kjellberg Efterrätt Trevligt!!!

Jag är GENOM förkyld,,, SUCk snorig som bara den....
 Hoppas det Inte blir värre så man känner alla GOODA smaker på Fredag...

Nu ska jag Krypa till sängs.. D sover i soffan..DJÄVLAR va han SNARKAR!!!..ska väcka Honom Åxå

Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0