LUCIA





ÅÅ jaa Idag har vi Haft Lucia firande på Dagis,,,,
MYYSIGT men Kallt,,, vi va ju Som vanligt UTE!!!
Barnen va SÅÅÅ fina & sjöng UNDERBART fint,,,
Sen fick vi Lussebullar & Pepparkakorna Barna Bakat!!
Jag slutade 15.00 och Lussandet började 15.30 LAGOM stressigt!!!
Fröknarna undrade vart jag höll hus som ALLTID är i tid,,, =P men ja hann..
& så Trixa på Lucia Linnena över Overallerna,,, :P Pust... & D lyckades sätta Idas Bak & Fram.. *fniss* men det fick jag Kirra!!!

Mysigt hade dom fixat ute,,,




Ida GLAAD av att se Oss,,,,




Sen tog det Max 5 min så Ville ida till Nisse,,, =)


Fina Nea,,,


Gullsurpuppan Ida,,,


Fika


Sen hem Fixa Middag och Slappa Vi va eller ÄR sååå Trötta D sover sen en 30 min tillbaka,,, Gubben HELT slut!!

Nu ska jag åxå Krypa ner under Filten & Mysa,,,,
Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 00:58:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0