MYYYS!!!

ÅÅÅ det känns SJUKT nice att vara ledig med mina BARN denna Lördag,,, det Känns som Evigheter sen,,,
och om jag tänker efter så är det 3 veckor sen sist,,,,
jag har Jobbat 2 helger i rad,,, dock bara några timmar förra Lördagen men jag va ändå tvungen att kliva upp snygga till mig & åka Hemmfrån,,,
 så nu NJUTER jag i massor i mitt Fina Nattlinne i soffan med en Kopp kaffe!!! ÄLSKAR LÖRDAG!!!

I går Fredag va det Jobb tidigt Plockade varor ... Stackars EDWARD Spydde på jobbet & drog hem MAGSJUKA??? hans son va sjuk i veckan,,, BLÄÄÄ så den Toan fick städerskan skura ORDENTLIGT!!!!

Dagen gick FORT... mamma va på stan så hon kom in & tog en kaffe med mig på Min lunch!!! mysigt!!
Efter jobbet hämtade jag kidsen sen hem,,, plocka lite och fixade lite Gröt middag,,,
Sen kom Fina "soyakorvs" mys MY med söta Ungarna på Tomtegröt middag & macka,,,
 Jätte trevligt vi snackade och Myste,,,
Kikade även på DH gate sidan,,,, så nu kommer det att shoppas,,, MHAHAHA jag har spanat in lite mera Klockor som är MIN last!!! klockor smycken & parfym,,, =)

I kväll ska barnen sova hos Mormor D ska på julbord kl 15 och jag kl 18 med våra jobb ÅÅÅ va skoj det ska bli,,, synd bara att några av mina BÄSTA inte kan vara med,,,,
Mahmoud är i england,Pär i Afrika,Edward sjuk och Cecilia sjuk,,,
TRIST,,,, men vi kommer att ha superskoj iaf!!! =)
Det kommer att bli typ SÅHÄR:
                    Sen hem,,,,,,  och SOOOOVA 
 

I morgon 3:dje Advent,,, SHIT asså,,, va snabbt det går,,, vi måste hinna Åka 6 Hälsa på ´Tomten i Getå åxå,,,,
Julklappar,,, SUUUCk,,, ja jag har handlat Några småsaker till barnen, men endel kvar,,,
det som är skönast är att vi INTE byter med några andra,,,, utan bara barnen,,,,
ja syrrans ungar får ju så klart,,, =) trots att dom e tonåringar,,, men dom hör till barna skaran,,,
Det är Bara att byta pengar,,, och det finns INGET jag vill ha & behöver,,,
och kommer jag på nåt Köper jag det själv,,,

Men Barnen då,,,, Ida ska lämna sina nappar till tomten & få ett STORT paket,,, så jag har köpt en Docka med kitty kläder på jobbet som är STOOR!!! 63cm,,,,, (klicka på texten)
Så den får hon av tomten då Han får Napparna!!!
Sen bråkar dom JÄMT om en Hund som linnea har som är lite radio stryrd som skäller sitter går med hjälp av en liten joystick,,,, Ida ÄLSKAR den,,, och så fort hon får chansen tar hon den,,,
Så en SÅN måste vi Köpa till Henne så hon får en Egen,,,

Men Till Linnea är det SÅÅÅ svårt,,, jag & D ska åka iväg nån dag veckan Innan jul och handla det sista Umgås & 
Bo på Hotell,,,, det ska bli Najs!!!

Vi har Pratat om att handla X-box eller Wii till barnen eller mer till Familjen vi får se,,, =)
Våra tjejer är Inte intresserade av tv spel,,, (kanske för att vi Inte har något)..,,, 

Nu badar ida,,, nea pysslar,,, (vad annars) 

Nu ska jag Bädda lite sängar & plocka lite,,,,
D åkte ut till sitt Garage för att Ploga & hämta ungarnas Snow racers!!

I morgon kl 17 ska vi vara i Södertälje på Lite Födelsedagsfirande Av Finaste Jack,,,,
och vi ska vara hos syrrans Ex Anders det ska Bli mysigt!!! får se hur Sliten man kommer att vara då!!!! =P

Ha en underbar Lördag
Puss på er
& ja Kameran är Laddad så uppdatering kommer SÅ klart!!!

FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0