Tandläkaren,,

OOoo idag va jag på det årliga Besöket hos Tandläkaren,,, det gick ju,,,, Ja BRA,,,
snygga & Fina Tänder,,, jo man tackar,, bara EN liten lagning som lossat och Måste göras om,,,
Ingen panik detta kör vi i Februari,,, :P  och tack gode Gud för Tandläkarförsäkringen som jag Belalar varje Månad,, så detta kommer att kosta NOLL kr,,, eller nää jag har ju Pröjsat in en del men iaf, nice att slippa klumpsumman med besök,laga hål,skrapa tandsten,, vilken kostar ENDEL,,,
Så Tummen Upp för Denna litta Förs,,,,

Ida Va i Morse ganska Fin i ögonen,,, tack gode GUD för Salvan,,, =) bara lite röd & Svullen så i morrn blire Dagis för henne,,,
Morfar passade henne Idag,,, dom hade bara Myst,,, det har gått Jätte bra,, TACK bästa Pappa som trots sina Besvär & Motgångar ställer upp i vått & Torrt,,, han är bara BÄSTA Morfaren EVER!!!
Och barna Älskar honom,,,,

Ida va hos Mormor Igår då nea va PÅ dagis så hon har haft en Mycket bra Början på denna vecka med FULL uppmärksamhet!!

Idag va Linnea på dagis Jag jobbade,,, det gick som vanligt MYCKET BRA!!! dagen gick FORT,, plockade varor på morgonen och senare ägnade jag ALL min tid åt Kunderna,,,
Eller nja Nästan Mina FINA kollegor fick sig en del av mig Åxå,,, =)

D Åkte fem i morse Inte hemma ännu,, hade oturligt nog glidit ner med lastbilen i diket och det tar LÅÅNG tid att få upp,,, och innan bärgaren kommer,,, SUCK stackarn,,,,
Linnea hade avslutning på Simskolan idag,,, så hon fick Åka med Fam Kjellberg,,, TUSEN TACK ni är Toppen,,,
Så hon kom hem med fint diplom & ikryssat pappaer med ALLA simmärken hon tagit som vi MÅSTE åka dit & köpa nu!!!

Nu sover tjejerna sött,,, jag kikar på DH,,, och tvättar Återigen Deltidarnas Arbetskläder,,,
Påsen va TUUNG kan ja säga,,, men nu åker kläderna ännu en gång in i SKÅPEN jag gillar INTE att det ligger Skjortor/tröjor i omklädingsrummen och då vi har praktikander finns det INGA rena kläder,,, därav Måste NÅN ta på sig & fixa detta & ja det föll på mig,,, men det gör inget jag Gillar ju att tvätta!!! =) och så tummlar jag skiten så det går fort!!!

Så jag fortsätter slappa
Puss på er
FIA





Kommentarer
Postat av: Chris

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-05-23 @ 10:27:46
URL: http://chris.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0