Bättre

Jag är MYCKET bättre Jätteskönt,,, Dock varit TRÖTT hela dagen Ingen matlust (villket är bra).,,,, vi har bara slappat,,, Eller Nä jag har skurat Toan dammsugit Torkat golv badat Ida Bättat rent & Vädrat sovrummet,,,

 Efter Lunch la jag Mig med Linnea & Lyssnade på saga vi somnade Båda två..., Jätte skönt, det behövde hon eftersom hon va vaken kvart i sex i morse,,, Ida sov en stund hon med & D slappade i soffan,,,,
Han är Inte pigg stackarn
Vi va på femöre en sväng & Matade fåglarna,,, men BRR det va Kallt,,,
Väl hemma Middag,,, Jag tog en tallrik fil & Flingor D & Barnen Åt kräm & Mjölk Första gången Barnen ätit Kräm,,, Som dom kommer ihåg iaf,,,
Ida Har nog ALDRIG varit så tyst under maten nån gång,, HIHI dom gillade det SKARPT,,,,

D somnade i soffan,,, FEBER,,,, stackarn,,, Barnen somnade likaså,,,
Men NU ringer dom ut honom för att SALTA stackarn helt kallsvettig,,,
FAN att det inte finns NÅN annan som kan Köra,,,

Vår tv antenn har lagt av KUL,,, NOT
Jag kan se 1,2,barnkanalen,discovery,MTV,Eurosport HELVETTE åxå det har varit så HELA helgen,,,,
Så den ska REKLAMERAS,,,, på CLASSE,,,, GRRR & snart börjar ju MINA favvo serier,,, Måste fixas SNABBT!!!

Lite bilder från Dagens enda Utflykt,,,


Undrar om NÅN målat denna lilla Pippi eller om han har den teckningen???


nea Kastar för fullt,,,,






'

 Ida Härmar ALLT linnea GÖR,,,, hihi idag räknade hon så duktigt till 10 har vi ALDRIG hört men visst kunde ungen räkna,,, hahaha Underbart,,,,


Nova va så klart med oss,,,, Hon är åxå super duktig trots alla hundra fåglar brydde hon sig inte,,, Hon är så UPPFOSTRAD,,,,*fniss* (eller för gammal för att jaga dom?)


Vår stackars Kisse tempelton är magrare än någonsin nu,,, I morgon köper jag Mask medel,, & Hoppas att det är de som är felet,,, Annars är det väl Åldern,,, han är ju 14 och ont i benet då han legat ner länge,,,
stackars,,, men annars äe han ju pigg,,, Så avmaskning först,,,får vi se,,, :P

Nu ska jag Kolla på OS FINALEN i Hockey,,, eller nu kunder jag inte se ettan heller,,, så Eurosport it is,,,, HELVETTES skit antenn,,,,,


I morgon ere jobbartime,,,
Ha en skön söndag kväll
KRAM på er
FIA




Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du får fixat tv anten jag menar det är ju greys & hemmafruarna denna vecka hahaha;)



Fina bilder skönt ni mår bättre!!!



trevlig vecka

J

2010-03-01 @ 12:40:01
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0