LEDIG HEEEEEEEEEEEEELG!!!

ÅÅ jaaa Äntligen Ledig & Ledig helg,,,, YAY
Vaknade I morse att Linnea viskade i mitt Öra,,,:
- mamma ska vi hämta JACK på dagis idag?? visst ska han SOVA över???
- ja det ska vi
-JAAAAA JACK JACK JACK,,, (visk skriker hon)

Gjorde oss i ordning tjejerna va så fina i dag!!!Dock lite sura,, ville INTE vara med på Kort,,, :)




Lite fota mamma Muta,,, Hrm,,,,



Dagis & sen JOBB,,, dagen gick fort trots att det inte va så mycket att göra,,,
Som ni såg bjussade praktikanten på Semeltårta i morse så stämmningen steg Lite iaf,,,
NÄrå tycket nog det varit Bättre idag,,, kanske beror på Helg,,, Dock ska vi Inventera på söndag men det kan vara soft de åxå att lalla omkring i Mysbrallor & räkna/städa på Avdelningen,,,,

Efter jobbet Hämtade jag Jack först (På linneas Begäran så han skulle se hennes dagis) han blev SÅÅ glad då jag kom sprang emot mig & skuttade upp i famnen VÄRLDENS bamse kram,, Gullfisen,,,

Sen åkte vi & hämtade tjejerna,,, som blev Super glada som åxå,,,
Ida hade haft en dust med Fröken Ullis idag,,, TJURSKALLEN hon fick för sig att hon minsann INTE skulle äta och puttade bort tallriken,betette sig illa,,, men Ullis gav sig INTE (BRA DÄR)
Ida surade på,,,,, Tänk va lik pappa.. Fniss,,, så hon blev utan mat,,, hihi (nää hon fick äta då hon vaknat),,,, hon har sånt HUMÖR ungen,,, tur att fröknarna är Världens Bästa,,,,
Dom hade Alla hjärtans dag pysslat Och Linnea hade gjort JÄTTE fina hjärtan och varsitt papper hjärta!!


Idas hjärta är det ljus rosa,,,


Hem fixa Mellis rostade mackor & Varm Choklad,,, Linnea frös & frös,,, gumman,,, dom tittade på film alla tre va som små Ljus,,, Linnea frågar då klockan är halv fem:
- mamma när ska vi sova??
Aha ungen har FEBER?? visst hade hon det,,, TOKVARM & glansig på ögonen,, Hade Ingen alvedon hemma,,, & D jobbade,,, men Bästa Mamma handlade & Kom hit med,,, så efter det blev hon lite Piggare,,,,





Jack satt LÄNGE & klappade på en nöjd Tempelton,,,














Dom har Lekt (lite) och tittat på film,Mumsat Ostbågar & ätit Mc Donalds,,,,
Ida ska vara med Jack Hela tiden (tror hon är lite förälskad,,, hihi)
jack & Ida Lekte lite medans Linnea slappade framför Tv:n,,,,,
 Vi nattade en ASA ARG Ida,,, Jack & Nea mumsade Ostbågar i sängen och kollade på Nicke & Nilla,,,,
Ida gapade & skreeeeeek efter Mamma,,, jag sorterade tvätt,,, stod väl ut i sisådär 14 minuter sen gick jag In & bytte av tålmodiga D & ungen somnade på STÖRT!!!
Linnea strax efter,,, jack kollade klart På Smurfarna,,,, nu har han åxå somnat,,,,,,
Det blev super mysig med mammas extra säng till Honom,,,

Det ska tydligen komma mera SNÖ i natt,,, SUCK D har ju Jour,,,, så vi får se om jag får ha honom hemma i natt,,,, TRIST,,,, och vi som skulle till syrran i morron får se hur Nea mår & om det är oväder,,,,

Nu SOLSIDAN såå Underbart Roligt!!!

Ha en fin fin fredag kväll
Pussar & Kramar
FIA


Kommentarer
Postat av: Kajza

Ja du solsidan är helt underbar!!!!! gillade kommentaren från förra veckan när de hade bråkat o han skulle till.... "Jag känner mig inte görfuktig precis" Snacka om asgarv!!!!!

2010-02-14 @ 21:08:20
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0