Lördaaaa...

I går efter frukosten körde vi hem Jack,,, Åå va han har varit snäll,, exemplarisk!!! det har varit jätte Mysigt,,,

vi plockade upp mormor sen åkte vi till södertälje trevligt att ännju en gång få Brilljera på  skridskor en sväng :)
 sen god Lunch Som mormor fixat Båda tjejerna va Jätte nöjda att få busa med Kusinerna,,,
Jag sminkade syrran lite Hon skulle på mustach fest i stockholm,,,,

Här har jag Lånar Syrrans Mössa SÅÅ cool,,,, och Varm va svettig om skallen efter ett varv med den på mig!!!






Linnea är såå duktig,,, speciellt då hon håller Två stycken,,,


Min syster.....


Ida sitter i vagnen & kollar läget!!!


Bianca....


BUS,,,,,




Men fyy va Moddigt det va på motorvägen,,, obehagligt att köra,,,
D va ute i 18 timmar och plogade/saltade,,, dom fick INTE bort modden,,,
Såå trist Att vara ensam,,, och stackarn han va helt slut då han kom hem,,,,

I Morse fick tjejerna Alla hjärtans dags paket lite små grejor jag handlat & mormor lämnade 2 paket igår till dom,,,Även jag fick paket av mormor,,,,, en flanell pyjamas med snobben..












Efter frukost fick Ida bada sen kom Morfar & vi åkte till femöre & matade fåglarna,, D va hemma & städade,,, Linnea ville INTE komma ut ur bilen,,, hihi Hon hade fortfarande ångest sen vi va & Matade fåglarna i Nyköpings ån då dom attakerade oss,,, men efter en stund såg hon att dessa änder INTE va så påstridiga så hon klev ut,,, och kastade bröd hon åxå,,,, Jo det är dom jag Alltid sagt oxelösundare är mer Väluppfostrade än Nyköpings bor,,, se bara på Änderna,,, *asg*










Sen hem fixa God lunch Biff wok med nudlar,, Alá Vikt väktarna SÅÅ gott,,,

Nu komm svärisarna på fika,,och lite mera paket till tjejerna,,, Varsina täcken & kuddar till dock sängarna som farmor sytt Jätte fina,,, 
jag ska kl 16 vara inne på Jobbet vi ska Inventera,,,,
inte SÅÅ sugen om jag ska vara ärlig men det blir nog bra!!! lalla runt och räkna med Bra musik i lurarna och gott Fika (hoppas jag på),,,,,

I morgon är det jobb Igen,,, Linnea har simskola vi får se hon är såå SNORIG & hostig,,, men hon vill ju såå gärna,,, den här gången är det Pappa D:s tur att bada med henne,,,, jag & Ida är hemma & fixar Middag,,,,

Ha en fin fin Söndag,,,
Pussar & Kramar
Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0