Lördag....

ÅÅ igår va jag bara SÅÅÅ trött efter jobbet som va Kul som vanligt,,,, somnade jag i sängen med tjejerna klockan va typ,,, halv åtta.... vaknade vid tre då D kom & väkte mig att jag skulle ta av mig kläderna & bädda ner mig,,, ÅÅ va jobbigt det är då man MÅSTE upp & tvätta bort sminket,,, men jag somnade om ganska Fort,,,

Idag Jobb med Mina Underbara kollegor,,, ni är bara BÄST vi har så skoj,,,, Er kan man VERKLIGEN Lita på!!! Tack för att Ni är NI!!!

Surfade ut på blocket en sväng och ÄNTLIGEN fick jag tag i en säng till Ida Vikare Växa säng


 Linnea har en sån dom är så fina & Bra!!! men Ikea har slutat med dom & jag har jagat som ett svin efter en vit alla jag ringt på va sålda men Idag va det Min tur,,,,,
YES så i morgon efter jobbet åker jag & D & hämtar den i västerås,,, det blir snabbt upp Hämta sängen sen hem,,,nu kanske vi kan börja med Riktiga nattningsrutiner på barnen,,,, iaf på Ida läsa saga och sen natti natti!!!!
Ska bara en sväng till Jysk & Köpa Nytt täcke & kuddar till henne,,, kanske nått fint påslakan åxå,,, eller Nä det är ju en bra Födeledags present,,, Dora kanske Hon älskar ju Dora nu,,, & Pippi så klart!!!

Ikväll Börjar det ,,,
(klicka på bilden så kommer du till mello sidan)

 
Vi skulle få främmande men det blev inte så,,, D & jag ska dippa grönsaker & kolla på mello!!! skönt ändå att bara vara hemma & slappa Jobb i morgon igen,,,,

tjejerna kollar på Film i sina rum,,, Hihi Ida tyckte det va såå kul att sitta i sängen & kolla,,,






Linnea & Jag åkte & handlade Godis en burk till vardera barn,,, som dom fått pengar av Berith & Seth till....sen en stor påse till mamman & Pappan i familjen,,,dock har mamman bara ätit några godisar,,,, Nä det blir Blommkål & morötter med dipp för min del,,, MINDRE ångest då,,, 

Nu sover min sambo o Andra soffan,,, så blev det med vår Lördagkväll,,,,,
Hihi

ha en fin fin lördag vänner,,,,
Kramen på er
Fia
                 
 

Kommentarer
Postat av: Ullis o Emil

Hej! Vilka bra cd-spelare som kan visa film. Vart har du köpt dom?

2010-02-07 @ 09:43:44
Postat av: fia

Ullis!!! Clas Ohlson såå klart!!! det vanog 1,5 år sen vi reade ut dessa nu & finns inte kvar men det finns liknande,,nyare modeller,

Bara att komma in & kolla,,,

dom är suveräna att ha med sig åxå så barnen kan kolla på film med hörlurar utan att störa!!!

Kram

2010-02-07 @ 13:07:03
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0