Mycke nu,,,,

Ja vars,,, det finns lite att göra,,, dagarna går FORT FOOORT....
Helgen blev de ju jobb,,,, Söndag va det lungt lungt på jobbet,,,, slutade 40 minuter tidigare,,, D hämtade mig vi åkte raka spåret till Västerås och handlade idas säng,,,, Jätte fin,,,, som Ny,,, och jag mutade till mig 20 minuter på Ikea,,, haha ni som känner Min D vet villken muta det blev,,,
 *asg* vi hann precis in innan dom stängde & rafsa åt oss täcke,kudde till Ida,, en potta hon kan ha hos mormor en svart rya matta till Oss en papperkorg till toan och en skrivbordsstol Agam till Ida,,, men dom hade slutat med dom svarta så vi tog en träfärgad som ska Målas,,,
 ja jag tror det va allt,,, jag har ALDRIG varit så snabb på Ikea,,, hahahaha....
sen hem,,,,
Bästa Nisse hade passat barnen,,, dom hade ätit & badat det va så fint hemma undanplockat och rent,,, TACK TACK Som Vanligt Bästa bonuspappan EVER!!!!

Vi Monterade sängen & Bäddade,,, Läste saga & Sen somnade ida,,, Hon sov Nästan Hela natten vaknade vid 04.30 och kom in till Oss,,,, men Å va skönt att kunna köra Ordentliga Nattningar,,,,

I dag jobbade jag 12.18 det va Hur sköj som helst,,,eller??
DATAHAVERI,,, inget funkade inte ens kontokorten i kassan,,, underbemannade & mitt under Lunchen,,, UJUJUJ vi va bara 4 personer och säkert 40 kunder,,, hahaha
 ALLA JA ALLA skulle då betala med kort och sen försöka få tag i Helpdesk i insjön för att åtgärda Felet,,, men ÅH va kul att Jobba då det händer Lite tiden bara SWICHADE förbi,,,, jag Jobbar Nog bättre när det är Lite stressigt,,,, & kunderna va för en gång skull Förstående,,,, och vi kirrade de!!!

Jag bytte Ut Linneas Läk örhängen i morse till dom rosa silvriga Hjärtanen hon valt ÅÅ va fint de blev,, Jo vars hon tjurade lite men det gick fort,,, så nu får vi köpa lite fina andra sorter till henne,,,

Farfar hämtade Barnen idag på förskolan,,, D skulle Besiktiga lastbilen så han blev åxå sen,.,,
linnea skulle ju på Simskola Bästis va gullig & hämtade henne så hon åkte dit med dom,,, det hade går såå bra
TACK bästis du är en PÄRLA!!! vi bestämte eller jag iaf att Jack ska sova här på fredag om han vill,,,,,
Linnea Längtar,,, när jag sa det till henne sa hon
- I morgon är det FREDAG!!!!
Hihihi så då får vi köpa Godis och kanske Hyra en film dom kan se,,,,

Farfar hade gjort mat Panbiff sås & potatis,,, ÅÅ va gott man skulle ALLTID komma hem till Dukat bort,,, LYX,,,
Det gick bra med Nattrutinerna Ikväll åxå Läåsa saga & sova,,, så nu sover barnen,,, Linnea va som vanligt efter badhuset TRÖTT!!! hihi D kännde sig INTE pigg så han sover nu med,,,,

I morgon ska jag vara ledig,,, men Jag ska åka till eskilstuna med pappa han ska få svar på all rönkten han gjort,,, så Nu hoppas vi att det är OK,,,, barnen får vara på dagis,,,,

Nu ska jag måla Naglarna,,,,
Ha en Fin kväll
KRAM FIA

Kommentarer
Postat av: Hanna

De va såå mysigt att ha med Nea idag! Hon är ju hur snäll som helst och dom trivs så bra ihop ;)!



Ååååhhh hoppas det går bra i morrn... KRAMA Göran från scheriffen! Håller alla tummarna!



Jag har inte kollat ang fredag, men jag är övertygad om att det blir kanon!!!



Sov gott!



PUSS

Bästis

2010-02-08 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0