OJOJ

Jisses va det hänt KREJJOR,,,,

I går morse när jag snyggade till mig va tjejerna med mig i badrummet & bråkade HELA tiden så jag föreslår att 
Linnea ska fixa frukosten,,, villket hon gör med NÖJE min duktiga tjej,,, hon plockar fram fruktsoppa & brer mackor till henne & Ida,, så då jag är klar sitter dom & äter för fullt,,, Fina Linnea dukat fint med Underlägg & Ida hade haklappen på sig!!!

efter frukosten lämnade jag barnen på dagis sen hämtde jag upp pappa & vi Åkte till E-tuna för provsvar,,, det gick JÄTTEBRA,,, ingen cancer nån stans alla plåtar såg jättebra ut,,, MEN entagligen finns det lite "celler" kvar runt området han opererades så han ska strålas,,, om c:a två månader,,,
 men då kommer han åka VARJE dag till E-tuna i 7 veckors tid,,, herreguud det blir ju skit dyrt fram & tebax,,, och strålningen tar c:a 30 minuter,,, och KÄRA Landstinget har tagit bort ALLT som har med Reseersättning att göra så ALLT får man Bekosta själv,,, det är fan fördjävligt!!! men han skulle kolla om han kan göra detta på Karolinska i stockholm så kan han bo hos sin Alice under tiden,,,

När vi kommer hem Hämtar jag barnen sen in till Sussie på Fika med hemme & Elle,,, det va JÄTTE trevligt vi ses ju inte så ofta,,,, TACK för gott fika & sällskap,,, jag hade med mig lite små grejor tjejerna handlade,,,nu säljer jag Bort alla bebis saker,,,,  så vet ni någon eller behöver du en splälsäng vit Gulliver så har jag en till salu,,, ska ta mig tiden & plocka fram allt och sätta ut på annons,,, för jo det finns en hel del,,,,

Efter fikat Hem fixa middag,,, Under matlagandet Känner jag att det är på G,,,, GALLSTEN,,, NEj faaan jag tar en spasmofen,,, men ICKE Fyy helvette villken SMÄRTA jag hade såå ont det höll i sig i 1,45 timma,,, AJAJAJAJ tur att D kom hem så han kunde ta barnen för då jag vankade fram & tillbaka gick Ida efter & grinade,,,
det gör bara såå ONT,,,, jag fick i mig 2 spasmo & en Diklo supp innan det gav sig,,,, PHU då det släpper är som ,,, en DRÖM,,,
 Knepigt att jag får eftersom Sista röntken jag gjorde visade SÅÅ fina gall gångar,,,,så nu har jag välan fått mera grus dårå,,,,
Sen blev jag Illamående,,, vi gick & la oss,,, sen upp & Kräkas Massor,,, fasen så jag Kände mig,,, helt slut,,,,magen slog bakut på den smärtlindringen,,,,,

Men i morse Pigg & INGEn smärta,,, lämnar barnen på Dagis sen till jobbet det gick bra idag Lungt men trevligt!!!
Hem D hade hämtat barnen,,,, vi möter varandra i dörren han Åker på Årsmöte på Bruks,,, jag fixar Middag,,, badar barnen dammsuger undan med Disk och alla leksaker,,, Nattar barnen skurar toaletterna,,, så NU sitter jag I soffan & slappar,,, Lite Öm i ryggen och SKIT rädd att få ett til anfall Känner efter FÖR mycket nu,,,

I morgon kommer flickorna hit vi ska väga oss & fika med barnen,,, TREVLIGT,,, att träffas INTE att väga mig,,, fyy det känns INTE bra nu,,, Känner mig SÅÅ fet,,, BLÄCH,,, men väga & Nya tag,, HÅRDA tag,,,,

Nisse kom förbi med Agam stolen dom målat på hans Jobb HERREGUUD så fin den blev MYCKET snyggare än den Orginal svarta SÅ snyggt Jobbat!!! JÄTTE JÄTTE nöjd,,, Ida åxå,,, satte sig direkt & Målade på sitt rum,,,, hihi
TACK TACK,,,, så MIG gjorde det inget att dom slutat sälja svarta stolarna ,,, :P

NU ska jag slappa,,,, eller kanske sova Upp tidigt i morron,,,

Ha en Fin kväll
KRAM på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Eva Stridh

Men FAN va sjukt att man inte får ersättning från landstinget, kommer ju sluta med att folk inte har råd att åka o inte får rätt vård!!! GRRR var är världen på väg...

Som med snöröjningen, (menar inte Daniel, hahah) skithöga vallar som gör att man inte ser om det kommer bilar, Tony höll på att krocka här nedanför vår gata,,,, vad säger kommunen??? JO finns INGA Pengar för att ploga ner vallarna??!! En olycka måste ske först, eller? Vad ska man säga, haha!!



Kramisar Eva

2010-02-10 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0