SHIT

Redan Fredag herreguuud va det går undan,,
När jag gick upp i morse märkte jag att Idas kudde & Täcke låg i soffan,,, jaha så D har sovit där inatt?? han brukar göra det då Ida tassar in till Oss på Nätterna för då kan han INTE sova,,,,klart det inte är lätt med Fötter i ryggen/huvet&ansiktet,,,, hihi

Efter jag Lämnat Linnea på Dagis Halkade jag in till Jobbet Ja fasen va Halt de va,,,
Jobbat ÄNNU EN LUGN dag,,, HALLÅÅ vart är ALLA kundera?? HOHO,,,,
men som vaaanligt har jag DOM BÄSTA att jobba med,,, Ni ska bara veta att ni ÄGER!!!! (fjortis)
Vi har haft en kul dag,,,, Speciellt tack till FINA & VÄrldens bästa PÄR som idag förgyllt min dag EXTRA mycket & en trevlig Lunch åxå,,, Puss på DIG!!!

Efter Jobbet en sväng på stan handlade lite små kraffs till födelsedags barnet,,,,
Mamma Hade hämtat tjejerna på Dagis,,, dom hade Pysslat paket till Pappa och slagit in,,, va såååå stolta med sina Kassar då jag Hämtade dom,,,
Det blev Kina mat ikväll,,, MUMS,,

Nu sover barnen & D Hoppas han slipper ut & ploga i natt så vi kan sjunga för honom i morgon Bitti!!!

Slappa & väntar med SPÄNNING på Solsidan,,, GRYYYMT kul,,,
I morgon Kalas,,, FAN jag som är så sugen på ALLT gott,,, & cissi som är VÄÄÄRSTA Bullmamman & ALLTID har MASSSOR med GOTT då det är kalas,,, BUÄÄÄ men men jag ska försöka Hålla fingrarna Borta!!! men kanske en Bulle,,,, eller två,,,,


HEPP
KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0