STORM

UJUJ va det Stormat & Snöat idag ÄNNU mera snö.... jag Gillar verkligen SNÖ massor tycker det är Underbart när det Knastrar under fötterna,,, men NU nää jag VILL inte ha mera snö,,,
& jag har Nästan glömt hur min sambo ser ut,,,,
Han va hemma halv nio i kväll så INGEN träning nu heller,,,
Så Nu hatar jag ER som Kan Träna varje dag ÄNNU MERA...... :P

Erika blev Jätte Glad för blomman idag,,, Trist att Hon inte kommer vara kvar,,,, men Nu hoppas vi så klart på en ny fröken som kan Försöka ta hennes plats,,,
In till jobbet nära att Köra fast FLERA gånger då jag skulle parkera det hade ju Drivit ,,, men ja GASA och jupp fixade de Lätt,,, hihi FASEN va jag saknar QUATTRO nu,,,, ÅÅHHH Vill HAAA,,,,
Jobbet va ÖKEN Inte många kunder,,, herreguud Jag har ALDRIG varit med om nåt liknande,,, men så klart ingen vill ju ge sig ut i detta väder,,,, TUR för Mig att jag bara jobbade till 14 ....
led med mina kollegor som jobbade till 18.... PHEW dagarna går ju SÅÅÅÅÅÅ sakta då det är Lungt,,,,

Jag va liite Nervös då jag skulle åka från platsen jag parkerat för FY va bilen va Insnöad,,, men det gick som tur va!!! Hämtade flickera,,, Lämnade Ida hos mamma tog en snabb kopp Kaffe och sen borstade vi tänderna på Nea,,, ÅÅ va spänd hon va på att åka till Tandläkaren,,,
Väl där Väntar & Väntar!!!! efter 15 min frågar jag,,, och SÅ KLART skulle vi vara där i morgon,,, GAAAHHH så Typiskt Vimsiga/stressade JAG,,, men tandisen jag pratade med hade ett återbud så vi fick Komma in och det tog ju typ 4 minuter sen va vi klara ,,
Nea va SUPER duktig,,, GAAAPADE stort och bet ihop som hon sa,,,, Linnea Biter lite snett på ena sidan men det kommer nog Växa bort med Nya tänderna,,, så hon valde ett klistermärke & en Tatuering,,,, Mycket NÖJD med de!!! Hihi
Handlade Lite Hämtade Ida sen hem,,,, SKOTTADE lagade Middag myste med tjejerna,,, Linnea fick Blodad tand på Tatueringar,,, Så hon fick 3 till,,, men det blir väl så när man Väl börjat säger dom så kan man INTE sluta,,, HAHAHAH en på magen en på ryggen & en på vardera arm,,, Gummis!!!
Ida ville INTE ha,,, NÄÄ sa hon INE PLOSTER,,, hahaha livrädd,,,,
D kom förbi med Lastmaskinen & Plogade lite på Vår gata,,, så jag hade Inte behövt skotta,,, HAHAHA men det är ju den ENDA träningen jag får nu för tiden,,,,
(så jo jag såg honom en liten stund genom fönstret vi vinkade till varandra!!!)

Han va hemma vid 20.30 så det sket sig med träningen idag åxå,,,
I morron ska Tove komma & vi ska Väga oss Hon har köpt stjärnor,,, hahah men KUL,,,, men jag tvivlar liite,,, (tjejgrejenpåmånaden nu,,,) så då "sväller" iaf jag lite,,,, men men Vi får se va Pendeln stannar på,,,,

Nu ska jag Krypa ner med min sambo så vi hinner ses LIITE iaf,,, han kanske får åka ut I natt åxå,,,
Nä jag Ångrar mig JAG HATAR snö nu,,, ja det gör jag,,,,,

Ha en fin fin Kväll Mina vänner
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe jag älskar din blogg

Hur du skriver, formulerar, delar med dig... ja allt



hatar också snön!!!!!!!!! suck

2010-02-03 @ 22:12:12
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Kajza

Både hatar och gillar snön... Men nu känns det som om det kunde räcka faktiskt... Snart vår!!!! Så nu får det vara nog

2010-02-04 @ 15:56:09
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0