Torsdag!!!!

Vaknade Innan Barnen så jag fick duscha i Lugn & ro,,, Såå nice,,,, D åker Ju alltid Innan oss så han får man ingen hjälp med,,, Sen lämna Barna,,, Jobba,,,

 Där stämmningen INTE är på Topp kan man säga,,, Men jag försöker,,, och jag Kör Mitt Race,,, ORKAR inte bry mig Om Alla Andra,,, jag gör Mitt,,,
Hoppas Vi hittar tillbaka till den braiga stämmningen,,, Men alla har vi våra TRISTA perioder,,, vi har vår NU,,,

Stämplade ut Hämtade tjejerna,,, hem fixa fruktsallad och sen kom Tove nils & Greta på en mellis Fika och VÄGNING,,, japp tove & jag Kör ju själva nu eftersom VV inte finns i Nyk/oxd
 Anna skulle åxå kommit men hon hade sjukt barn och Ingen barnvakt Trist så vi hoppas på att det blir Nästa vecka,,, men iaf,,, jag står still,,, TUR att det inte va UPP,,, TACK För de duktiga fia,,,,

Så nu nya tag denna vecka,,, Barnen lekte ÅÅ dom är så Underbara vad jag skrattat dom höll en Liten Show för oss,,, KOLLA bara!!! *fniss*


Greta sjunger HÖÖGT!!! tar i från TÅÅÅÅNA


 
Tack tove för en Trevlig stund & alltid lika KUL!!!

Skulle vara såå duktig & göra egna fisk biffar hade i bakhuvudet att jag hade ett recept som skulle vara såå bra,, Hittade det INTE,,, så jag Googlade & fick fram ett som verkade bra på Tasteline,,,
Men FYY faaan Så äckligt,,, gjorde på 2 pkt torsk fick SLÄNGA ALLT det va SALT, Dallrigt trots att jag både stekt LÄNGE & haft det i ugnen,,,så det blev att värma på en Burk fiskbullar,,,,
MEN jag fick reda på att det va i en annan kokbok (hela sveriges Husman) jag hade Receptet så jag Provar Nästa gång,,, Synd bara på 2 pkt Torsk,,,,

 Barnen va trötta så jag La mig med Ida och Läste 2 Totte böcker sen skulle vi sova,,, Linnea satt & Tittade på Bollibomba,,, sen kommer hon In i Idas rum då Ida nästan somnat,,,
 jag säger att Mamma kommer snart, Ida har Nästan somnat,,,
 Linnea går på Toa sen hör jag hur hon kör ner Nova från hennes säng,,, sen blire TYST,,, och då Ida somnat Tittar jag in så har hon Kurat ihop sig på sin säng & somnat,,,


 Mammas Älskling,,, GUUD hon är Underbar,,, det är så synd om henne då Man är ensam för jag Måste Läsa & ligga Hos Ida Först annars sabbar hon bara om jag ska läsa & mysa Med Nea,,,
Det ÄR kämpigt att natta 2 barn,,,, man gör så gott man kan,,,,

Hittade lite mera bilder i Kameran,,, Linneas Nya örhängen,,,,som hon stolt valde själv,,,


Peace!!!


En Potatis med HJÄRT form passar ju Nu när det Närmar sig Alla Hjärtans dag!!!





Nu sover D han va såå trött Klart då han åker sex på mornarna & hemma halv åtta,,,, LÅNGA dagar!!!

I morgon hämtar vi Jack på Dagis sen ska han sova Här,,, Linnea LÄÄNGTAR,,,, vi ska äta gott men vad?? Lyxa med Mc donalds kanske?? och Godis ,, MYS,,,
På lördag efter frukost ( ja vid tio Hanna Lite sovmorgon får ni allt) lämnar vi hem jack sen åker vi till Södertälje till STOR jack ska Åka lite skridskor och Mysa med syrran,,, D ska försöka få fart på Vår Golf så svärmor kan få tillbaka sin bil,,,,  så vi passar på att åka hemmifrån då!!

I morgon är det FREEEDAG och Bästa veckan på hela Chema cycklen,,,
Jag slutar 14 och LEDIG helg,,, NICE!!! Bara njuta av dessa dagar som kommer EN gång i månaden,,, bara synd att D har jour men vi Hoppas på INGE MERA SNÖ.... dick har han ju saltjour åxå,,,, så vi får se om vi kan Mysa lite på Lördag kväll,,,

Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Man blir varm i hjärtat när de gör saker själva, som Linnea med sängen... Det går inte att hinna allt. Det är kämpigt att vara ensam med två även på dagarna tycker jag.

Vilket coolt nagellack på sista bilden, är det olivgrönt??? Vad är det för märke? Hur klarar du förresten dina naglar nu i kylan?? Mina bara fnasar sönder sig totalt. Skittråkigt...

Kram Tessan

2010-02-11 @ 23:01:37
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Kajza

Ja dom är för hälriga när de fixar saker helt själva men shit så stora de blir helt plötsligt bara....

2010-02-12 @ 11:43:58
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: Jessica

Kämpa på du är super duktig. Dina töser är så fina...

Trevlig helg på er med...

KRAM

2010-02-12 @ 13:01:33
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: fia

Nagellacket är Mavala,,,, NR:? men Mavala har bara ett Olivgrönt (matt) lack!!!

2010-02-12 @ 17:58:59
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: fia

NÄÄ FEL AV MIG DEPEND SKA RE JU VARA,,,,, :P

2010-02-12 @ 22:28:01
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0