TRÖTTTT

OMG va jag Farit idag,,,, jisses
Började dagen med ett UTBROTT på Ida,,, ÅÅ den ungen kan göra mig VANSINNNNNIG!!!!
Linnea hade i ett Svagt Ögonblick frågat Ida om hon ville vara hemma idag,,, JAAA sa hon då.,,, så när vi stressade ska åka till dagis får Hon spelet för hon skulle vara HEEEEMMMMAAAA ÅÅÅÅ GALEN,,,, så jag Brottas med henne på hall golvet,,,, får på henne Overallen,,,, hon är en BANAN en hal en,,,, och jag ännu mera svettig och Förbannad,,,, Hotar med en massa saker,,, hahaha men JAG VANN!!!! jihoooooo *asg* mot en snart 2 år BESTÄMD liten tjej,,,,,
Säger det igen Linnea har ALDRIG ALDRIIIG gjort så hon har ALDRIG blivit Banan under påklädning,,,, så nu får jag Åxå känna på hur det känns,,,, hihi
Sen va vi sams,,, pussades på dagis sen åkte jag till Jobbet,,, Ännu en trevlig dag med kollegorna & lite fler kunder än igår,,,

Efter jobbet Hämta Kottarna till mamma Käka Mellis Farbror Martin kom & fortsatte fixandet/ombyggnaden av nisses dator,,, som Nu några timmar senare Funkar
MARTIN du är en Klippa TUSEN TUSEN tack för att du Hjälp Nisse!!!! Kram till DIG!!!

Sen hem,,, skriva långa inköpslistan sen till Willys,,, handlade MAT för några tusen Igen så nu har vi Månaden Kirrad,,, I morgon blire Lasange,,,,,som D ska kirra jag Jobbar till 17...
hem försöka sig på att få plats med all mat!!! natta barnen som va Nybadade & trötta iaf Ida Linnea somnar ju på stört,,,
Morfar kom & bytlånades bil med oss han Åker till E-tuna på skelettröntken i morgon så han åker säkrare i vår bil,,, Hoppas det går bra,,, Puss pappis!!!

Nu sover min familj,,,, jag har målat naglarna,,,,
Dags att sova för mig åxå,,,,

Kram på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Marro

Ja men då var det du då :)



Tyvärr var tjejen i den gråa fina kappan någon annan för min är varken grå eller fin. Min är köpt i ullared och ser ut som en regnkappa :D Haha, det är faktiskt helt otroligt så ful man är så här i slutet av graviditeten :D



Trevligt, trevligt, jag slänger in en länk till dig på min blogg också :)



Nej nu är det inte långt kvar men FYF*N så sakta det går! Jag dör! :D Kram

2010-02-04 @ 22:55:33
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Marro

Ja men då var det du då :)



Tyvärr var tjejen i den gråa fina kappan någon annan för min är varken grå eller fin. Min är köpt i ullared och ser ut som en regnkappa :D Haha, det är faktiskt helt otroligt så ful man är så här i slutet av graviditeten :D



Trevligt, trevligt, jag slänger in en länk till dig på min blogg också :)



Nej nu är det inte långt kvar men FYF*N så sakta det går! Jag dör! :D Kram

2010-02-04 @ 23:00:00
Postat av: Jessica

Kul med trots... Not...

Härliga åldrar;) Tänk tonåren my god



Trevlig helg

2010-02-05 @ 14:18:53
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0