URK,,,

ja som ni fattat är jag Hemma med Magsjuk ida idag,,,
det började i morse,,, jag hade duschat va nere & fönade Håret då,
 Linnea kommer ner och säger att Ida kräks,,, jag sprang upp & Visst hela sängen men dock bara med saft som jag blandat i laktulos pulvret,,, så jag trodde ju att det kanske va därför,,, innan frukost & allt,,,,

Så bädda rent köra igång en maskin dusch av barn och nya kläder,,,
Jag snyggar till mig,,, vi äter frukost,,,, när jag Plockar undan skriker linnea NEEEEJ Ida kräks,,,, hela sängen IGEN,,, FAN FAN FAAAAAN,,,,
Linnea står upptryckt i hörnet av sängen & Hulkar,,, hahah hon ogillar spya lika mycket som sin mamma så jag fick Lyfta bort henne sen en omgång med skurhinken IGEN,,,,
Sen bara att meddela Jobb & dagis,,, SKIT åxå,, lönedag idag = mycket kunder = kul på jobbet,,, SUCK,,,,
MEN hon har INTE kräkts mer nu har hon även ätit fisk/ris till Lunch HOPPAS HOPPAS,,,
Att det inte kommer mer & Att vi andra slipper,,,, FYY inte kul,,,
Linnea fick ju åxå vara hemma,,, pga bacillerna,,,, men om det inte blir mera kräk får Linnea gå i morgon,,,,
Men Helgen då?? FAN IGEN jag ska ju jobba vi har INGA extra att sätta in,,, & LÖNEHELG,,,
D har Jour,,, han hade kollat men kunde INTE få nån annan att ta den SKIT ÅXÅ varför VARFÖR ska ALLTID mitt Jobb bli Lidande??? KAN inte hans kollegor ställa upp?? eller chefen själv kanske??
men Farmor & Farfar kunde ta barnen på Söndag om han måste ut bara lördagen kvar,,,
 Vi får jaga vidare,,, Men Åxå hoppas att D inte behöver åka ut,,,,
Han får väl ta med Barnen då i lastbilen,,, men lite godis & film,,,, :P

Nu sover Ida,,, Linnea är hos Alice,,,,
Ha en fin dag ni
KRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0