VAB,,,,

I går va jag hemma med tjejerna,,,, I söndags hade Ida feber,,, så när jag va på jobbet & inventerade ringde d & sa att hon hade hög feber innan hon somnade ,,, så det va bara att vara hemma,,,,
Vi slappade & när Ida sov i vagnen ute passade jag & nea på att testa hennes NYA skidor hon fick av Mormor i Julklapp,, det gick Jätte bra,, inte såå mycket gnäll som jag trodde det skulle bli,, SKÖNT!!! Små tjejer har en STOR tendens att GRINA för ALLT,,, såå jobbigt!!! men som sagt det gick kalas,,,



Fina Nova




D va hemma skapligt INTE van att se honom i Dagsljus känns det som,,, så han tog Linnea till Simskolan,,, Jag & Ida lagada Mat Lasange,,,,
sen blev det till att SLAPPA....
jag försökte blogga men DET ÄR OFTA som blogg.se Buggar,,, Inte funkar, man kan inte ladda upp bilder,segt & inlägg förvinner,,, som mitt LÅNGA jag skrivit i går,,, suck,,,,

Iaf läste Ellinors Blogg hon hade lagt upp lite Då & Nu bilder på henne ,,, tänkte att jag skulle Härmas Lite för det är VERKLIGEN inte kul att se hur man såg ut INNAN jag började på Vikt Väktarna,,,,
Jisses ,, men jag har ALDRIG sett mig som en TJOCKIS,,, ALDRIG kännt mig som en tjockis,,, klart att man tyckte att det va jobbigt med kläder och röra sig i i bland,,, men ALDRIG ändå att jag varit NERE och deppig som det står i massor av bantningstidningar när man gjort repotage om Tjocka som bantat ner sig att dom minsann inte visat sig ute att dom inte kunde leka med sina barn Osv jag har ALDRIG kännt så,,,,

Men Klart att jag Känner ENORM skillnad nu efter 30 kg,,,, det är ju som natt & dag i allt jag gör,,,
& att handla kläder är ju grymt kul,,, att kunna få på sig ett par jeans på "vanliga" avdelningen och inte behöva smyga bort till "B.i.b" och Generous avdelningarna,,,, som skumt nog ALLTID ligger lite i skymmundan,,, Villket kan STÖRA mig SJUKT mycket!!!
Så jag tänkte Bjuda på lite DÅ foton,,,,


Fy jag ser GRAVID ut,,,,, iofs va Ida  "bara 4 månader" så man kan ju få kalla sig Nyförlöst va?? HIHI 


Midsommar Bränboll som jag Trots stl är med i ,,,,, som sagt ALDIG kännt mig fet!!


Jag & D på Kryssning,,,,


Parken Zoo,,,, FYY va hemskt!!


Ja jag Lägger ju upp bilder på mig hela dagarna så ni har ju Lite att jämföra med,,, :P
nu måste jag Fixa spjälsängen en tjej ringde Nyss och kommer vid lunch & hämtar den,,, Grannarna Öppnar!! TACK BÄSTA NI!!....

Sen jobb till sex i kväll
ha en fin dag
Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Eva Stridh

Har sagt det förut, säger det gärna igen: Du är sååå fin nu o så jävla duktig!!! O vet du vad, jag tror inte man liksom tänkt så mycket på din vikt förut, för du har alltid haft sån härlig energi o utstrålning.

Men nu är du liksom i balans :)) GO GIRL!!

Kramkram!

2010-02-16 @ 10:12:43
Postat av: Kajza

Jag förstår dig helt o fullt för så känner jag mig just nu... Känner mej eg inte tjock men är det och du är helt fantastisk som jobbat med din viktnedgång.... Jag har noll energi för det just nu då all energi går åt till att söka jobb hela tiden... Så jag hoppas att jag i framtiden kommer få mer energi att börja gå ner i vikt igen... Men du är enormt duktig och jag är verkligen avis på dig som lyckats så bra!!!!!Kram kram

2010-02-16 @ 11:38:29
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: Lola

Åh va du är duktig & jag håller med Eva. Även om de var evigheter sen vi sågs sist så har ja alltid tyckt att du varit jätte fin & haft en sån underbart härlig utstrålning & den verkar hålla i sig. Go girl. Du klarar detta. Super duktig. Kramar

2010-02-16 @ 13:52:49
URL: http://lolasalsklingar.blogg.se/
Postat av: FIA

Tack tjejer!!! jo 13 kilo kvar!!! det hoppas jag på till Midsommar!!! KRAM

2010-02-16 @ 16:11:24
Postat av: Jessica

Jävlar vilken skillnad. Du är ju grymt duktig. yooouuu go girl. Snygg som satan är du;)

Kram

2010-02-16 @ 17:46:16
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Du är alltid super snygg... det är grym skillnad..... super duktig är du... grymt :-) många kramar

2010-02-16 @ 22:03:05
URL: http://chanstillnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0