YNKLIG

JAA BUHUHUUU va jag är ynklig,,, eller har varit iaf,,,
i går morse Mådde jag SÅÅÅ illa till & från,,, men jag snyggade till mig & åkte in till Jobbet,,, PHU det va INTE kul,,, det stod mig upp i halsen titt som tätt,,, ganska svårt att vara trevlig med Kunderna,,,, HIHI jo jag tror att Mina kollegor fattade att jag inte va 100 för jag va såå tyst,, enl Therorese,,,,
Stog i Kundtjänst med några kunder höll på att spy,,, blev aldesess kallsvettig FYY FAAAN ringde efter Edward,,, han kulle komma,, jag rusade ut på toa,,,, FAAAn va jag kräktes såå dålig,,, så det va bara att åka hem,,,,hade en jobbig tur i bilen kan jag säga,,, Jisses,,,,
Väl hemma Bäddade ner mig Frusen skakig,,,, och sprang på toa många gånger,,, fick INTE behålla NÅT,,,, suck,,,
Vaknade till liv vid halv sex,,,, drack då en kopp te,,,, YES det stannade i magen,,,, men oj oj man är såå trött och emlig,,,,,och jag HATAR att kräkas sväljer in i det sista,,,,

Satt i soffan & fejsbookade lite,,, barnen va GALNA bråkade sprang runt som galningar,,, märktes att dom varit inne hela dagen.. PHEW,,,,
SÅ klart ringde dom efter D hhan skulle ut & salta,,, HELVETTE jag KAN INTE vara hemma med 2 barn när jag är Magsjuk,,,,
Nisse hade lovat att ta kidsen om det skulle köra ihop sig men han hade varit magsjuk i natt,,,, FAN FAN,,,men Älskling va så gullig & tog med sig Linnea som va såå spänd,,, Dom packade ner oboy och smörgåsar,,, sen åkte dom,,,
Ida va så snäll,,, Hon lekte med sina saker på sitt rum,,, GUD va skönt att bara ha ett Barn ibland,,, :P
Linnea hade somnat ganska Snabbt i Lastbilen,,, Nöjd av att få ligga i sängen,,,, med en kudde som va som en kanin berättade hon HAHAHAH Jasså har Pappa sånna Kuddar i lastbilen?? JAAA,,,, hihi (Playboy!!!)
 Här kommer han INTE undan,,,,

Jag slappade halsov och Låg i soffan,,, kollade på Mello,, ÅÅ Anna va bara såå bra & NEO,,, men BÄSTA slagern va ju PERNILLA ååå trallvänlig & ja SLAGER,,,,

Jag fick i mig 3 skorpor skönt att få lite i magen,,,,
Ida somnade i soffan,,,, så jag bar in henne sen la jag åxå mig,,, hade feber för jag va SÅÅ frusen,,,, BRR låg med 2 duntäcken & flanell pyjamas,,,

Vaknade till av att D & Nea kom hem,,,, men somnade om ganska fort,,,,
Barnen vaknade 05.50 i morse JIHOOO,NOT,, men dom kollade på film så jag sov vidare till 07.00 nu har vi ätit frukost,,,
ÅÅ lite Bra med att vara Magsjuk,,, har gått ner -2,3 kg på ett dygn,,, hahah som man så klart går upp igen men jag känner mig EXTRA mager nu,,, & att man får äta vitt bröd med gott samvete,,, hihi så jag har fått i mig en fralla & te till frukost,,, har nu lite Ont i magen & skakig,,, Nea kollar på tv & Ida badar så det är Lungna gatan,,, D får sova några timmar till det behöver han,,,, som Jobbar dag/natt,,,,

dagen kommer att bestå av att slappa,,, barnen behöver Luft kanske att vi tar en tur till Femöre & matar fåglarna och tar en promenad det behöver Nova åxå & jag hade en massa gammalt bröd i skafferiet!!!

Vi som skulle till Nils på 4-års kalas idag,, TUR att vi inte pratat så mycket om det hemma,,, för Linnea Har INTE sagt nåt ännu,,, :P men vi får fira honom Nästa helg,,

MEN GRATTIS FINA LILLA NILS PÅ 4- ÅRS DAGEN STOR KRAM FRÅN OSS!!!


Ha en fin fin Söndag mina vänner

KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch för magsjuka krya på dig

2010-02-28 @ 19:05:41
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0