ÄNTLIGEN!!!

Ja Äntligen va det dags för Linneas Simskola,,, JISSES va hon tjatat!!! Hela dagen på dagis har hon berättat Att hon minsann skulle till badhuset med Jack & Alice,, Gumman,,,

Så efter Jobbet så hämtade jag Kottarna hem fixa lite att äta,, packa väskan sen kom D så Ida & Hon va hemma med Pappa,,, jag & Nea tog varandra i handen & ÄNTLIGEN åkte vi till badhuset,,,
ÅÅ va hon hade kul,,,, ÅÅ va hon va GLAD och Duktig,, nu har vi inte badat sen i somras och inte gått på simskola på över ett år,,, så hon va super trots detta,,,
Och Jättenöjd över att hennes BÄSTA vänner va med Jack & Alice,,, hon Älskar verkligen dom 2...,,



Väntar på att få Skutta I,,,,,


Å Äntligen kom JACK så di små badade lite,,,,


Alice Nea Jack,,, Super trion,,, Linneas BÄSTA














Knåpade ihop en liten film,,,, Men fasen ser att jag stavat fel på "Simmskola",,,, jaja man ska INTE va så petig!!!


Jag jobbade tidigt idag,,, Å va trötta vi va i morse,,, Alla utom Ida,,, så hon somnade på Fm på dagis eftersom hon va vaken TIDIGT!!!
D körde barnen till dagis Värsta Lyxet så jag fick sköta mig själv på morgonen Hös INTE till vanligheten!!!!
Jobbade plockade varor,,, trevliga Kunder,,, en äldre herre bjöd mig på en Romantisk/fin dikt när jag satt i kassan,, som han slutförde med en sång som han sjöng HÖGT & tydligt!!! den lilla farbrorn brukar diktera (säger man så?),,,
 Di andra kunderna Skrattade gott,,, jag blev nog lite generad!!! men han va bra söt,,,

I morgon MÅSTE jag damma/dammsuga/svabba golven efter Jobbet det har jag HÖR & HÄPNA inte gjort sen förra veckan,,, kanske ska be momme hämta barnen så jag kan städa i lugn & ro,,,, hmm ja det får vi se,,,
Undrar just va jag hade skrivit upp för middag i morgon & om nått ska Tinas,,, Bäst att kolla,,,

Nu sover min familj,,, jag som skulle Klippa D,,, vi får ta det i morron jag får Åxå krypa ner,,, ska Fejsbooka lite bara!!!

Sist men INTE minst GRATTIS TILL MIN FARMOR EVA i sundsvall som blir 95 år Idag!!!! HURRA HURRA!!!'

Hoppas hennes Blommor kom fram!!! Jag ringde & sjöng för henne i morse,, hon är så pigg,,, hon hade varit ute med min farbror i går & ätit middag & druckit skumpa & Vin och blev lite påverkad som hon sa,,, hihi UNDEBART!!!

Ha de Gött
Puss & Kram
FIA



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hihi vilken fisk;)

2010-01-12 @ 17:32:46
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vilken fisk;)

2010-01-12 @ 17:33:43
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0