Fredag Igen,,,,

Wohooo Fredag Igen,,,, Jag va hemma med fortfarande febrig Ida,,, hon va såå trött så när vi körde Linnea till dagis somnade Hon i bilen Villket ALDRIG har hänt den tiden på Morgonen,,,
så jag åkte in till Kontorab snackade med tjejerna och handlade Lite krejor,,,,,:P
Ida satt i bilen & sov vi kikade på henne genom Fönstret,,,,
Sen hem Fixa Lunch,,, och baka en Morotskaka,,,,
Hämtade Linnea Hem,,,
My ringde Hon & barnen kom förbi på Fika,,, Trevligt att bjuda på min goda kaka,,,

Sen kom D hem,,, vi lagade mat,,,
Klyftpotatis,rotfrukter,fläskkotlett,God Brunsås och sallad!!!
Såå gott jag åt & åt.,,,
barnen Somnade Gott!! Jag Kirrade ett kort till svärfar som ska fira sin 60-års dag i morgon,,,
Smaskat lite godis men fasen av några blev jag smått illamående så jag skippar det!!

I morgon Om D håller sig hemma ska jag & Linnea Åka till stan & ha Mamma Nea dag...
Handla present till Jonna Linnea ska dit på kalas på Söndag!!! så kanske Mc Donalds,,, och fika Mys!!!
det är ju Teater i Oxd "Vem kan trösta knyttet" som jag skulle vilja se med Nea,,den är från 4 år!!,
kanske om vi hinner vi ska ju på 60-års kalaset åxå,,, fullt upp så vi får se till att vara inne i stan till dom öppnar,,,
Hade tänkt träna med Slager syrrorna på hyllan men verkar som det blir Tajt!!!
om vi inte är där till halv nio,,, undrar när dom öppnar,,, måste Kolla med tove!!!

Brr kallt ute -18 grader men såå underbart fint,,, MASSSSOR med snö det gnistrar av månen och knarrar av Kylan jag Måste bara säga att Jag gillart!!!

Snö ända upp till Gungorna så ja det HAR kommit 50cm,,,












Nu ska jag måla naglarna,,, sen fixa grönsaker & dipp,,, MUMS,,,

Ha en fin fin Fredagskväll
KRAMEN
Fia



Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Haha va söt du e !

Har dock inte släppt någon skiva, har endast spelt in demo låtar som inte är till salu, men jag jobbar på det och hoppas att det kommer en snart!

Kramar

2010-01-29 @ 23:00:17
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Mikaela Urbom

Hehe satt vid datorn precis :D

Ja men visst, blir det en skiva/singel så ska du få en gratis :) påminn mig bara!

Kram!

2010-01-29 @ 23:24:11
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0