IS,Bio,Mat & Julgransplundring,,,

Å villken Helg!!!! Vi har haft det underbart varit familj Hela Helgen,,,,

Lördag packade vi Varmkorv,choklad & skridskor åkte till Danvik och skottade upp en STOR fin isplätt som vi Åkte skrillor på jag på Mina Nya slipade & det va SÅÅÅ kul,,,,, vi grillade korv & hade super Mysigt



Skotta & Sopa,,, det artar sig!!!


HAHAHA ja jag va på benen,,,,






Varm Choklad är gott i Kylan,,


Ida Sov Gott tack Gode Gud För åkpåsen,,,




Jag delade Fällen med Nova så hon Inte skulle Frysa på isen,,,


kustbevakningen SVÄVADE förbi...


Det verkade som om dom va ute & Övade köra,,, men dom Öppnade rutan & vinkade glatt Innan dom Svävade vidare,,,






Fick ett Infall att följa med Cissi & Kjelle på Bio Snabba Casch,,,, Olle & Karin hängde med Åxå,,,,

Sagt & Gjort mamma & Nisse kom hit & passade tjejerna vi snygga till oss sen kom Olle & Karin och Hämtade mig & D,,,,, sen Plockade vi upp Paret Kjellberg och in till bion,,,Snabba Casch 
Men en liten grej VARFÖR ska man ALLTID trycka i sig alla popcorn/godis Innan filmen startar??? haha men men Filmen va Enligt mig BRA jo faktiskt Jätte Bra,,, dom 2 timmarna gick FORT Super fort,,,, jag blev Berörd,,,, och slutet va Inte bra,,, Tur att det kommer en uppföljare,,,,,

Efter Bion tog vi en tripp till Fika där va det Fullt så vi gick till Olearys och Åt en Bit mat!!! Inte lätt på det stället att hitta Pointsvänlig mat,,, men jag tog Grillad Lax & Klyft potatis,,, Dock va Potatisen friterad INTE bra men ACK va gott det va!!!!


D tog den Super smarriga Burgaren,,,,


Vi hade en Super trevlig kväll,,,Kul  att se ALLA yngre som kom in på Krogen innan tio då det är gratis,,, hahah villka stjärnor,,, va hemma vid elva tiden,,,,

Idag har D Tvättat bilarna,,, SÅÅ fina dom blev,,, Blänker ute på Gatan,,,,
På efm va vi på SSAB:S Julgransplundring,,, Fiskdamm fika varmkorv Trollkarlen Daniel från Bollibompa trollade för oss Dans kring granen med Tomten,,, och Godis påsar det va Jätte KUl barnen va såå snälla och NÖJDA!!!





Ida Fullt SHÅ med fiske spöt!!!




Ansikts målning!!!




Gott FIKA!!!!


Spänd väntan på Trollkarlen,,,,
James & Nils va åxå där,,,, Grabbarna va Gulliga med Linnea!!!








Tomten delar ut godispåsar!!!!


Vi va trötta när vi kom hem,,, slappade sen fick jag ett Ryck,,, Ut på 45 minuters RASK stavgång med Grannen,,,, SÅÅ skönt!!! sen blev det att fat med frukt till Köping,,,, och Nu Johan Falk!!! SPÄNNANDE till tusen så nu måste jag Kolla klart,,,,


Ha en fin FIN vecka,,,

Kram på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bilderna med andra barn i bakgrunden....?

är det okej för dem?

2010-01-25 @ 01:02:50
Postat av: Fia

EH ja dom andra barnen som syns är vänner till oss så det är OK!!!!!

2010-01-25 @ 07:11:22
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Absolut okey :-) såklart för mig :-)

2010-01-25 @ 11:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0