Jag slog TILL,,,,

Lämna barnen på dagis stressad som VANLIGT,,,, buskörde svärmors bil in till stan,,,, (nä det va inte så farligt,,,, den går inte så fort,,) plockade varor,,,, sjöng med MR E,,, alltid lika Trevligt!!!
Det är nåt visst med att plocka varor på mornarna Inge kunder vi snackar/härjar/sjunger det är super najs,, man hinner Peta & Pilla på Alla Nya saker,,, Hitta FYND, allmänt Soft!!!

Efter jobbet till Optikern,,,,kollade synen för Linser,,, samma som Innan skönt man har inte blivit Blindare,,, fick med mig 5 par endags linser som jag ska testa,,, Än så länge känns det SUPER,,,, priset för dessa kommer vara 10,50/par,, skita bra,, eftersom jag andvänder Glasögon mycket så Passar endags linser mig Toppen,,,
på tal om Glasögon,,, jag va ju sugen som FAAn på ett par RÖDA hittade inga,, MEN jag fastnade för ett Nytt par PRADA sååå snygga svarta/gröna,,,, 2000:- men nu 1:- och med mina glas 16oo:- SHIT så billigt!! så jag får en månad med dagslinser & brillor för 2000:- va snacka om FYND,,,,SÅ JAG SLOG TILL!!!! 
då har jag 3 par snygga brillor att variera mellan,,,,
Som optikern sa:
Vissa handlar skor andra Glasögon,,,,,
& jag köper INTE ofta skor,,, hihihi

Hämtade tjejerna,,, sen hem fixade Mellis,,, Alice kom hit & lekte med Linnea,,,,
Ida kollade på Tv DORA hennes BÄSTA,,,, ojojoj hon är som Förstelnad,,,, och hon svarar på varenda fråga Dora ställer,,,, :P och Räknar till 4 hihi Jo det är ju PEDAGOGISKT det är de,,,,

Kallt i dag men runt -10 men MASSOR med RIMMFROST Överallt det är SÅÅÅ vackert man blir Nästan Tårögd,,,,
VITT & Fint,,,,, alla träd ser lixom Overkliga ut,,,,

D kom hem vi käkade Enchiladas & sallad,,, MUMS,,,

Jag har kommit på att under julen har jag blivir CHOKLAD BEROENDE mer än någonsin,,,, I går va jag så sugen så jag   verkligen SLET upp en Mintchokladask vi hade sen jul och bara TRÖCk i mig,,, ÅÅÅ va gott jag va Nästan skakig,,,,
I morgon inskrivning på VV så då ere bara MUMSMUMS som gäller Tur att jag har en Kartong i källaren,,, :P sen jobbar jag HELA helgen så jag får se de som en liten AVvänjing av Chokladen då,,,,
men sen som vi pratade om på Jobbet,,,, TÄNK om det skulle hända mig nåt & jag har Avstått från All god choklad,,, fatta va jag skulle ÅNGRA mig,,, NÄ så jag ska UNNA mig lite då & då ,,, när suget blir för stort
Så dör jag kommer jag Dö GLAD!!! :P

Jag ska Strax klippa D,,,,, och det är IKVÄLL det är DE OKÄNDA,,,, huuu spännande,,,, och ja vad ni än säger JAG TROR,,,, efter seansen vi va på så TROR jag ännu mera,,, D Åxå,,,,, :P

Puss & KRAM
FIA



Kommentarer
Postat av: Lollo

Seans har jag oxå varit på, fick kontakt me mammas gamla sambo... askul!! Inte ens spoooky tyckte jag, så jag tror oxå!!



Kram

2010-01-14 @ 13:08:15
URL: http://lellisliv.blogg.se/
Postat av: Kajza

Shit vad billigt det var med både glasögon o linser... Hmmm mina linser kostar 225 i månaden... men det är dyrt när man har brytningsfel..... :) Vill oxå ha nya glasögon... men det får jag allt snällt vänta med... Tills jag får jobb.. inget eg behov...

2010-01-14 @ 14:39:13
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0