Lördag,,,

Natten har inte variit såå skoj,,,, D fick åka ut & salta,,, Båda barnen kom på nåt sätt in i vår säng och Lilla Ovana vid ljud Sita har morrat/skällt/gnällt slickat mig & barnen i fejset SUCK höll på bli galen,,,, Tänkte i mitt stilla sinne dumma tankar!!!! hihi

Idag har ja ju jobbat!!! SEGT åå va lite kunder,,, SUCK,,, & då går man lixom ner i varv,,,, men men jag fick ju tid över att handla den SKIT snygga ringen på Glitter längesen jag va så nöjd,,,,,

Väl hemma Middag,,, det blev Kassler med grönsaker & sås i tortilla bröd,,, Linnea Gillar kassler mycket mer än taco köttfärs så vi kör det isället så ungen äter!!!

Så dagens Middagstips...
Tacos med stekta Kasslerbitar!!!

Tortilla bröd STORT 6P
15g nachochips 2P
1/2dl majs 1P
6msk Lätt cremefraiche 4P
sen är ju sallad/gurka/tomat/purjo gratis,,,

Fick även detta i matlåda till i morgon,,,men valde bort tortilla brödet och tog bara chips istället så tjänar jag 4P


men visst är det MYCKET mat???

Nu ska vi kolla på Robinson och äta Smågodis,,,, Mina 100g uppvägt i skål är HÖR & HÄPNA 12P huuuuga dom får jag plocka från Veckobonusen,,,, känns Nästan som om jag ska skita i det lilla men fasen jag MÅSTE ha Lördagsgodis!!! :P


I morgon är det Jobb Igen Linnea ska på Kalas Hos Jack så jag hämtar henne efter Jobbet!!

Ha en Helmysig Lördag kväll
Puss & Kram
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0