PHEWWWW

ÅÅ snacka om fullt ÖS idag!!!
Upp tidigt,,,, Linnea TRÖTT sov till halv sju då va hon tvungen att gå upp,,,,vi snygga till oss... sen till Dagis... jag fortsatte brassandet till CLASSE,,,, Jobb JObb 3 starka Brudar som plockade varor på morronen,,, och mackan... stackarn han fick lyssna på MIN musik jag kopplade in mobilen i systemet så MJ ekade i högtalarna på Jobbet"!!! och en massa annat bra åxå,,,, Mackan är en RIKTIG hårdrockare så han fick nog ont i magen av att höra R&B,MJ,Whitney och BACK STREET BOYS,,, MOAHAAAAA (jag sa att han fick byta om han ville) men han stog ut!!!

Hoppade in Hos Optikern SUGEN som faaan på Nya glajjor dom säljer ut MASSOR med snygga Bågar för 1KR,,, SHIT hittade ett par Björn Borg och ett par D&G ujujuj SUUGEN,,,,,
Vill ha RÖDA men fasen köpte ju nyss 2 par,,, men va faan lite variation,,,, kanske ska slå till Jag sparar ju 2ooo:- hmmm iaf bokade synundersökning i morgon efm för Linser DAGS nu att fixa,,,, sen ska jag beställa Färgade på Nätet,,, WHOOOO

Mamma Hämtade barnen idag,, så när jag slutade hem & STORSTÄDA... ÅÅ va skitigt det va.. Dammade/dammsög/moppade/plockade/sorterade leksaker/rollade sofforna/gnodde i badrummet Så nu SKINER huset Igen och mitt samvete Har LUGN,,,,,
TACK bästa MAMMAN EVER för Hjälpen!!!
Mamma & NIsse lämnade barnen vid 16 då började jag fixa maten,,,
Stekt lax potatis & kall sås på Turkisk Yoghurt/rödlök och Röd rom,,, MUMSI,,,,

Barnen sover nu,,, jag har målat Naglarna,,, men ÅÅÅ va trött jag är i kväll blir det Kväll TIDIGT
Det Okända i kväll,Va?,, SPÄNNANDE;;;;

Upp tidigt i morgon igen,,,

PUSS PÅ ER
FIA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Å vad jag är imponerad av dig och ditt städengagemang. Känns som du får så mycket gjort hela tiden. Jag har så lätt att fastna vid datorn när jag har lite tid över.

Nu sitter jag i soffan med en sovande Melwin med 39 graders feber bredvid mig. Fy vad man känner sig hjälplös när de små är sjuka.

Kram Tessan

2010-01-12 @ 21:50:54
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Kajza

Jag håller helt med föregående skrivare... Fattar eg inte hur du har energi till allt. Men du är förbannat duktig o du hinner med att både blogga o facebooka sen... hihi Löv it!!!! KRAM

2010-01-13 @ 15:42:27
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: fia

Tack snälla NI,,, Jo vars det går i 100 knyck men jag gillart!!! (oftast)

2010-01-13 @ 15:53:57
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: fia

Tack snälla NI,,, Jo vars det går i 100 knyck men jag gillart!!! (oftast)

2010-01-13 @ 15:54:10
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0