Spruta nr:2....

Åå villken HEKTISK dag.,,,, Ovanlig för vara hos oss???
Jobbade 8-14 hem i snöstormen,,,, snacka om Läbbigt på Motorvägen då båda filerna drivit igen,,, och man knappt ser framför sig,,,, :/
Hämtade barnen,,,, D va hemma han skulle sova hans tur att Ploga I natt,,, jaha vart ska vi ta vägen?? men då va Anna såå gullig så vi fick komma till dom & äta mellis & leka en stund,, TACK det va jätte mysigt!!! Tjejerna va såå nöjda,,,,
Hon skulle ner med sina tjejer för andra sprutan,,,
 BRA IDE!!,,, jag åker ner med mina små troll in på Vaccinations centralen där det va TOMT,,,, fyller i papper och dags för Linnea att få sprutan,,, ÅÅ hon va så spänd,,, och blev Liite lessen men då Kommer Jack & Kalle som åxå ska ta spruta så då gick det ju över & hon fick en Klubba Åxå,,,,
Ida däremot ...
-Näää ine Puta,,, nääää ine i beeeeene....,
Som en Filjolsträng,,, och lessen men med klubba & plåster Gick det åxå över,,, Phew,,,,hade varit lite enklare att vara båda två med kidsen,,,
sen in med barnen i bilen,,, åka & handla Lite,,, sen hem Muta barnen med Film så Pappa D får sova,,,, medans jag lagar mat,,,,
Då somnar ju Linnea tio i sex,,, SUCK så hon kommer att vakna TIIIIIDIGT i morgon åxå men det gick inte att hålla henne vaken,,, såå trött men hon vaknade ju fem i morse åxå,,,,
Ida håller igång tittar på Anki & Pytte,,,
Jag fixar Middag fiskgratäng & potatis,,,
medan maten är i ugnen & på spisen,,,
Ut SKOTTA SKOTTA SKOTTA flytta bil & Skotta,,,
In fortsätter med maten,,,, Äta plocka Undan,,,,
Sen sätter vi oss i soffan & Myser,,,, D sover skönt att han kan det med iaf ETT barn vaket,,,,

Nu sover iaf båda,,, jag har ätit frukt,,,,
Linnea YRAR,,, HOPPAS HOPPAS HOPPPPPAS det inte är feber yra efter sprutan,,,, hörde att många blivit sjuka efter nr2,,,,, så vi håller tummarna att jag slipper vabba i morgon,,, mamma jobbar natt D jobbar Natt Morfar sjuk & svärmor full upp med allt inför 60 års festen på lördag,,, så jag har för ovanlighetens skull INGEN barnvakt,,, SUCK,,, men det har vi ju Inte sett ännu om dom är sjuka,,,, Håll Tummarna,,,,

i morgon är det Invägning igen,,, sista gången eftersom Hon som håller i VV Oxd slutar sen blire att Köra ensamna Tove,,,
 Men det Kirrar vi LÄTT du & Jag vi peppar varandra,,,, jag ska I mina gammla brallor & klänningen som hänger hos mamma,,,,

Fasen va jag är FRUSEN,,, nu är det uppehåll på Snöandet,, får se hur mycket mera som kommer,,,D kanske slipper åka ut,,, om han har Tur,,,,

Ha en fin fin Kväll
Puss på er
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0