Tår i Ögat!!!

OO ja det är verkligen med Tåren i ögat jag plockar fram Babysittern/Bilbarnstolen/badstolen,,,,, för i morogn kommer dom förmodligen tillhöra en ny liten familj som ska ha bebis inom nån månad,,, Jo vi säljer grejorna,,, och jag kan mog med ALL säkerhet säga att det blir inge mera barn för oss,,, det räcker nog med som små fina vi har,,, men man ska ALDRIG säga aldrig,,,, men Just nu känns det rätt att lämna dessa vidare till ett ställe dom kommer till använding,,,,


Skickar även med denna UNDERBARA lilla speldosa som lyser upp i taket med en rörlig bild på nallar och stjärnor,,, och spelar olika melodier,,, denna gillade mina tjejer Jätte mycket speciellt Linnea!!




I morgon ska vi åka till stora samhället VRENA,,, Besöka en Kollega till mig & hans sambo (dom som ska ha bebis snart) JÄTTE kul,,,,
Axel och Erika,,,, Första bebisen ÅÅ va mysigt det va,,,, Allt va såå spännande/nytt PERFEKT!!!
Erikas Föräldrar bor i närheten där Axel & hon bor och dom har en Ladugård med Kossor Nya Kalvar som kom innan jul och Hästar & jag har ju lovat Linnea att hon ska få se lite djur,,, hihi stackars barn,,,
Då vi va i Södertälje på Skyltsöndagen åkte Linnea med Ingela & kollade på Jacks innebandy match Mamma jag & Ida gick en sväng på stan,,, och på Torget fanns ju en Häst som Ida klappade,,, och detta Missade Linnea villket vi får höra OFTA OOOFTA,,,, Gumman hon berättade för mig att hon minsann ALDRIG sett kossor och hästar,,, så det va dags nu,,,
TACK Axel för Den superbraiga Iden,,,,
 Linnea har fixat en påse med Morötter & äpplen hon ska ha med till hästarna,,,,

Idah har jag Jobbat 11-17 det va en ganska bra tid för övrigt,,, nu när jag vet att d kommer sluta skapligt dom dagarna jag jobbar sent ,, det har varit ganska bar med kunder,,, Jo iaf till & från,,,,hihi
D hade fixat Middag till jag kom hem Viktväktar gryta,,, Jätte gott,,, Tack mamma för fin fina Kokboken!!! :P

Nu ska jag SPY lite GALLA över Mobiloperatören 3 (som jag gjort halva dagen till Kollegorna,,, )
Strax innan Jul ringer en tjej från 3 till mig & undrar om jag är intresserad av Telefonjack NEJ TACK?
 jo eller nää jag va tveksam  hon förkladare och berättade jag lyssnade men va osäker,, men vi skulle sänka månadskostnaden på Hemtelefon & bredband så mycket så ja skicka hit grejorna,,,
Sen efter nån dag dimper en avi ner,,,, som jag hämtar ut med Mobil & Router,,, men min kära sambo vill INTE ha detta,,, så jag ringer denna tjej ( som DUMT nog för henne lämnade sitt nummer till mig),,,och berättar att min sambo INTE vill ha detta så vi vill returnera,,, men då va hon Julledig och skulle börja jobba den 4:de ring mig då sa hon,,,
Jaha jag ringer ringer ringer lämnar meddelande ringer men INGEN som ringer tillbaka SÅ dåligt... Idag ringer jag Kundtjänst och pratar med en UNGTUPP  och han säger att mina 14 dagar med Ångerrätt minsann redan har utgått,, VA du skämtar sa jag,,, hon har ju inte hört av sig och det va HON som sa att jag skulle höra av mig denna vecka trots att HON visste va det handlade om,,,,
JO men så va det & han Kunde INTE hjälpa mig?????? NÄHÄ va fan ska jag göra med grejorna jag fått?? sälja på Tradera?? jag har iaf INGEn använding för dom,,,, och Byta operatör kommer jag INTE göra,,,,villket jag ev kanske kunde ha gjort men nu blev jag uppretad,,,
Nä men han skulle se till att HON ringer upp mig,,,
Men jag ringer henne igen SJÄLV,igen, och hon svarar,,, jag förklarar IGEN hur det ligger till hon kommer ihåg mig,,, men förklarar snällt att hon inte börjat jobba ännu och att hon skulle rina mig halv elva då hon va på jobbet,,,
Och det gjorde hon INTE SLYNA!!! nu börjar tålamodet TRYTA,,, jag har ringt henne 5 gånger idag INGET svar jag har lämnat meddelande INGET svar jag har skickat sms INGET svar,,, VARFÖR hur i helvette kan man hantera KUNDERNA på det här sättet,,, jag jobbar ju där jag gör & vet att detta INTE är några problem att ordna skicka en returlapp och sälj detta till någon annan,,,, men VARFÖR I HELVETTE är man så feg att hon inte svarar ???? jag hoppas för mitt liv att OM hon ringer hon har en DJÄVLIGT bra Ursäkt,,,, för i morogn ska jag Tracka henne IGEN dock ringa från en annan telefon för mitt nummer känner hon säkert igen vid det här laget,,,
Får dom göra så här?? kan dom portera och Byta mina abonnemang utan att jag Godkänt ellet skrivit på nåt avtal?? NÅN SOM VET????
DJÄVLIGT förbannad är jag Iaf!!!

Jag hoppas att detta löser sig till det bästa,,,,

Nu sover min familj,,,,, jag dippar grönsaker,,, Blommkål är ju SJUKT gott att dippa,,,
Detta är första Helgen på evigheter då vi är lediga hela familjen ska bli MYSIGT!!!

Hoppas ni får en fin helg
KRAM på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Lola

Fy fan för jävligt. Stå på dig & tracka sönder henne ;-) Såhär får de INTE göra, du har ju inte godkänt nåt ju. Jag skulle ha reagerat på exakt samma sätt som du. GO GIRL. Lycka till. Kram

2010-01-08 @ 22:33:20
URL: http://lolasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg ut hennes namn och tele nr på nätet så kan många tracka henne!!!!!!!!

2010-01-08 @ 22:48:20
Postat av: Jessica L

Men har du inte godkänt något avtal kan hon bara inte byta abonnemang os.v. j-vla b-tch. :(



Och ang babysakerna, förstår dej jag satt häromdan och började nästan gråta för att W har vuxit ur sin bilbarnstol och att vi också kan sälja den... (Blir nog inga fler småttingar här heller). Men det känns ju. Roligt att sakerna kommer till användning igen dock:)...



Skönt att schemat är ok iallafall, hoppas du kan gå & simma med Linnea...



Ha en fin helg

2010-01-08 @ 23:16:35
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Kajza

Ja du får absolut tracka henne tills hon svarar!!! De har absolut ingen rätt att byta ditt abonnemang så länge du inte skrivit på nåt avtal!!! Hoppas hoppas det löser sig vännen! Skickar lite styrkekramar till dig

2010-01-09 @ 18:15:42
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0