Uppdaterings dags!!!

Oj nu har dagarna stuckit iväg igen,,, dock har jag mobil uppdaterat,,,

Jobbade hela helgen,,,D fick åka ut och salta på lördagen så efter jobbet hämtade jag barnen hos svärisarna och tog en kopp kaffe och svärmors GODA bullar,,, mumms,,,,
Sen hem,,, Ida somnade i bilen. inte pigg Ögoninflammation och förmodligen feber,,,,,
 så jag & linnea passade då på att ha julgransplundring och smaska i oss pepparkaks huset,,, för de va ju JÄÄTTEE spännande,,,






Snacka om att granhelvetet barrade,,, trots att det va en DYR kungsgran,,, SUCK jo visst jag varit dålig på att vattna,, Nä nästa år blir det Plast tror jag,,, eller??? nä kanske Inte,,,,


Medans jag dammsög Barr delade NOVA & Linnea på Huset!!!NÄÄÄ så klart INTE hela huset Nova fick sig några små bitar Nea med sen kastade vi resten!!!!






Men ÅÅ va skönt att Julen är Borta i hemmet,,, vi har ju haft jul på Jobbet sen fasen början av dec så jag är NÖJD,,,

Söndag jobb då med,,, det va ganska Lungt med kunder,,, efter jobbet HUNGRIG som en Varg,.,, åker vi till pappa & Alice eller Moffa och Ajich som Ida säger,,,, Oj va hon börjat snacka nu efter julen hon pratar och Pratar det kommer nya ord & meningar varje dag,,, Jätte kul man kan nu verkligen Prata med henne,,, jo klart vissa ord och fraser fattar man INGET av,,,,
Iaf middag hos pappa JÄTTEGOTT som alltid fixade hans telefon hans område har ju övergått till stadsnätet,,, nu ska bara En nätverkskabel skaffas & försöka få ordning på datorn,,,, så han kan surfa,,,& det är klart att JAG det tekniska i vår familj Kirrar detta!!! :P
 sen åkte vi Hem Bada barn sen Natti Natti,,,

Jag & D Kollade på Flickans som lekte med Elden  SÅ RUGGIGT bra!!! längtar till vi får se den sista filmen,,,,

I morse upp i ottan,,, D körde Nea till dagis,,, åå va hon va nöjd med de,,, jag lämnade Ida och nova hos mamma & Nisse eller Momme & Ische som ida säger,,, :P
Hon har ju fortfarande Ögoninflamation,,, Suck,,, och idag på fm kräktes hon åxå hos Mormor,,, men bara en gång,,, undrar va de kan va,,, hon hade säkert feber sov nästan 3 timmar på dagen,.,,
Jag hämtade barnen efter jobbet,,,,sen hem,,,, slängde i mig en tallrik fil och sen in till willys & storhandlade,,,, några Tusen fattigare men OJOJ mat för hela månaden SÅÅ SKÖNT,,,nu kan jag laga alla GODA VV recept jag kollat upp!!!,

I morgon är det jobb men kortare dag eftersom det är Trettondagsafton bara öppet till 16 sköönt,,, och i morgon stängt = LEDIG!!! Yes,,,, jag hade ändå haft min lediga dag eftersom jag jobbade helgen men iaf,,, skönt att vara Ledig,,

Moffa & Alich kommer hit och passar Ida som är hemma i morgon Åxå,,,, D ska på möte på fm,,,,
TACK för All hjälp alla släktingar,,, var vore vi utan er!!!

Min Läkare DR KAREV  ringde idag ang min magnet röntken,, ALLT såg toppen ut,,,, Inge grus eller sten SKÖÖNT,,, trodde att det anfallet jag hade innan Röntken va nåt som Åkte ut,,, men om jag blir sämre fick jag ringa och så fick vi gå vidare men iaf utesluta Gallsten!!!

ÅÅ på söndag börjar en annan del av Köping  JIHOOOO Älskar det programmet underbara människor!!

Nu slö kollar vi på ROLANDZ,, hihihi D har NU somnat i soffan,,,,jag ska me slummra tror jag...
 Alltid Extra najs att sova i soffan!!!

Ha en fin Måndagkväll
PUSS PÅ ER
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0