BOOORING

AA fyy va trist det är nu,,, utan familjen här,,,,,:(
I morse vid 07.15 kom pappa & hämtade Syrran med familj även D körde en bil,,, han började ju Jobba idag åxå,,,
Det va såå trist att dom åkte Linnea Blev såå lessen Stoora Krokodil tårar hon låg länge i puffen & snyftade hon ville INTE att kusinerna skulle åka hem,,, :( Gumman jag fick Muta med Godsaker för att få henne ¨på Bättre Humör,,, Ännu en gång jag är den Mutande & HOTANDE mamman!!! om man ska dela in sig i olika Kategorier!!! hahah Men det Funkar Hittils,,,

Tror ni inte att det tog typ 20 minuter efter familjen åkt så börjar ungarna bråka & slåss,,, HELT otroligt,,,, det va faktiskt MYCKET enklare att ha flera ungar här,,,, dom har ju lixom LEKT hela dagarna!!! men nu är vi tebax i bråkartagen igen!!! SUCK

Vi har plockat undan alla sängarna & städat idag,,, dammsugit & moppat golv tvättat & slappat,,,
Medans Ida sov låg jag & nea Under en Filt i soffan & tittade på Skönheten & Odjuret,,, ÅÅ herreguuuud jag är spn LIPSILL,,, Snörvlar till Disneys Filmer,,, hahah Varför grinar du mamma ?? frågade Linnea??
HIHI jo för att det är så sorligt,,,, men FÅR grina till filmer,,, :P



Jag Älskar Disneys Filmer,,,, Men en favvo är denna,micke & molle och lilla sjöjungfrun,,,

Vid halv fem kom FarFar hit och passade tjejerna Jag brassade in till Nyköping Mötte upp D och vi drog till Norrköping och skull shoppa en utegrupp på bauhaus,,,, SLUT,,, tur va väl de för vi gick till House som ligger brevid Och hittade denna UNDERBARA Lilla Grupp som Hör & häpna har kostat 9900:- men NU 3990:-
SNACKA om REA!!!  så vi tog den på ROT!!!! och snyggt blev de!!! sköna att sitta i åxå,,, nu ska det bara köpas matbord & stolar med det kommer då vi byggt tak & glasat in,,, Om vi inte springer på nåt på Rea:n......
Sen hittade vi på Bolagret Fina dricksglas som va på tiden att vi Bytte ut vi hade säkert 20 olika sorter!!
så nu fick Linnea lite glas ut till lekstugan,,, sånadäringa coca cola
glas man får på Mc donalds hade vi endel dom passar bra i Lekstugan!!!

Sen hem,,,, Linnea sov Ida fick en saga & varm mjölk som är ett MÅSTE på kvällarna!!!
Så nu sitter man här,,, i soffan,,,, SKÖNT ,,,

I morgon efter Lunch åker jag & barnen ev mamma åxå,,, till syrran vi ska gå på Torekellberget och mysa,,, sen på kvällen ska vi Grilla Dricka vin & Mysa,,, med barnen Även Tina kommer med sina barn en liten extra syrra jag haft hela mitt liv,,, Syrrans Bästis!!! Ska bli skiit kul sitta & surra!! det gör vi såå DJÄVLA bra,,, MOHAAAA

Fasen det känns som Höst nu,,, BRR rått & kallt ute & regn inge sol,, WHY?? solbrännan försvinner,,,, men men vi har haft mysiga soldagar på denna semester!!!

Ha en fin fin kväll
 Puss på er
Se hela bilden






FIA

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaha de var lättare att ha fler barn, jag har lösningen skaffa fler barn ! HIhi

2010-07-27 @ 09:28:44
Postat av: Jessica

Åhhh skönheten & odjuret är också min favvo, har inte sett den på år... Måst se den med Nova, hon lär älska den..... Jag kan alla sånger i den för tusan hahahaha...



Värsta snygga gruppen ni hittade & snacka om rea ja, nice!!!!



Du till helgen har jag tänkt dricka lite fanta & rosé, har faktiskt aldrig provat men det ser så gott ut när du visar upp bilder på det, min undran är finns det flera sorters rosé att välja mellan?! Haha du hör min vin kunskap här ja;)



Kram på er

J

2010-07-27 @ 11:01:15
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0