Fiske kväll,,,,

I går morse Åkte jag & tjejerna till Vivesta Havsbad & solade/badade,,, Jätte mysigt & varmt i vattnet,,,, Linnea simmar utan Puffar Nu,,, Jätte kul,,, ja så klart hon tar stöd mot botten då & då :D men på Rätt väg,,,, Och simmar som Bäst UNDER vattnet Rätt med armarna & benen då,,,, lite svårare så hon har huvet Ovanför vattnet,,, men det Kommer,,,, :P

ÅÅ va vi hade Mysigt igår kväll... D va ute med Jobbet,,, Så jag & tjejerna & jag gick med Fam T & fiskade på bryggan nedanför där dom Bor,,,, Såå Mysigt Linnea testade sitt nya spö hon fick i 5 -års present,,, :D & hon fick Första fisken och sen fick jag en fisk till på hennes spö & Jack fick en Mört på Neas spö... HAHA ett riktigt Lycko spö... Men ÅÅ va mysigt det va,,,, Rune fick en Gädda då han kastade en liten Bebis gädda som åkte i vattnet Igen,,,

Mina 3 tjejer...


Lite trist att vänta!!




Det är med DEN HÄR posen man får alla Fiskarna,,, :P




Runes Lilla Gädda,,,,










Ungarna va Jätte Nöjda,,, efter fiskandet gick vi hem till Bästisen & drack en Öl & snackade Jätte mysigt!!! barnen Busade/bråkade och somnade,,, HIHI,,,,TACK HANNA Jätte mysig kväll,,,, PUSS

Sen åkte jag hem,,, det är lite Pyssel... in bädda upp sängarna ut hämta ett barn,,, sen in i sängen med ena sen ut Hämta andra i bilen & in med de,,,
Sen fick jag sån konstig känsla igår kväll.. att Nån va i huset fyy gillar Inte att vara ensam på Nätterna,,,så jag kollar igenom ALLA rum & Vrår här uppe sen tar jag med mig  Nova & en stor Sax i handen & går igenom ALLA rum & vrår i källaren,,, HAHA men Ingen där,,, Sköönt Undrar va jag hade gjort annars??
Hur skulle man få med sig båda barnen Ut till Grannarna med en "tjuv" eller Inkräktare i Hälarna,,, Iofs så hade jag HUGGIT denne med saxen först & fått lite försprång,,, :D Störd man är va,,,??
Men efter Min lilla genomgång av huset med Hjärtat i halsgropen Kunde jag somna,,, :P

Idag ska vi på Dop Lilla Arvid ska döpas,,, Mysigt,,,, & ikväll ska jag på Tjejfest hos Tove ÅÅÅÅ det ska bli såå kul vad jag har Längtat,,,,

Nu ska vi äta frukost sen duscha alli hopa,,, jag ska kanske väcka in Bakfulla Sambo åxå,,,, :D

Ha en fin fin dag,,,,
Puss på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0