Fullt Upp....

OO ja va vi har hittat på en massa det finns så mycket vi vill visa & göra med Syrran & hennes familj,,,

Ondag va vi på havet,,, SÅÅ mysigt lite tunna moln med Varmt & barnen badade,,,,










MUSSLA,,,,, :D


ida somnade,,, Gummis


Havet är underbart!!!!




Det va Underbart,,,, en LITEN incident bara,,,, då vi packat i alla i båten jag står med tampen & väntar på att få hoppa ombord,,, ska D starta,,,, OPS nyckeln gick av i tändningslåset,,,, EEEHHH vad gör vi???? Jo Upp med Alla på land igen,,, & min egna lilla mekaniker fixar till en Ny startknapp en liten enkel tjyvkoppling som alla skulle kunna göra,,, EH NOT!!! Så vi tog oss hem Tillslut,,, åkte en liten extra tur Barnen NÖJDA!!!


Torsdag åker vi tidigt mot Stockholm,,,, jag va Lite nervös att köra inne i storstan,,, INTE min grej men D körde fint framför mig så jag hängde på BRA,,,, tack hjärtat,,, Vi parkerade vid slottet på kajen och tog en sväng in mot stan för att visa familjen lite av Huvudstaden,,,







Guiden visar.. "plattan" hahahaha










Underbara Gammla Stan,,,,


En glas spelare






























Nea & jag ska Åka Mini Fritt Fall....














jaha bara Att ta tag i Fettet Igen efter Semestern,,, Det finns Ju hopp.....


Denna va Häärlig,,,,,










Detta va efterlängtat!!!! va hon Tjatat Om detta sockervadd


& SÅ TOBBE TROLLKARL,,,, SÅÅÅ bra Va vi skrattade han är Störtsköön & Lite Halv snygg åxå,,, Fniss...






Bus kusinerna ska Åka Nyckelpigan,,,,












MM Jag Gjorde de efter Övertalning,,,, HUUUUUGA va Hemskt,,, Jag blundade HELA tiden,,, KUL,,, EH,,,, Tjejen som delade ut fotona sa att ALLT blir VÄRRE om man Blundar,,,, Tack för de,,, :D Denna va Vidrig har åkt förr men 15 år sen så va man Lixom Kaxigare


Sen Åkte vi med Linnea Detta VA inte en barn Bana,,, Ganska Läbbig Hon gillade den INTE,,,, Men som ni ser försöker vi Peppa Henna & Tjoa,,,, HAHAHA men Duktig va hon som vågade testa


HAHAH Kolla Emil,,, han är Nu kallad Ringaren i Notredame,,,, HAHAHAHA & Malin SKIT skraj,,, Gud va vi skrattade då vi såg detta....


Vi hade en Underbar dag åkte en väldans massa kauseller,,,,
Jag ÄLSKAR berg banor,,,, det är Underbart!
 Kvasten va TOPP!!!
Barnen va Nöjda till tusen,,,, Vi åkte hem vid 19.00 Stannade vid Heron & åt mat.,,, Di små somnade i bilen,,,
Ida som varit hos farmor & Farfar låg i sin säng farfar åkte hit med henne,,,,

Idag har vi varit Ute på Gumsbacken & Kollat lite,,,, sen fick vi Pannkaka Hos Pappa & Alice GOTT!!!
Efter de slappat slappat!!! och Nu Johan Falk filmen avklarad Med Vin & snacks,,,,
Dags att SOVA!!!!

Får se vad som händer i morgon,,,,

Puss på er
FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0