GRATTIS

Till Min Älskade Bror & Nettan som gifte sig I går !!!
Fest blir i AUG & Då ska vi FESTA!!

Hur Snygga är dom INTE ?






Jag är Så glad För Er skull Älskar dig Brorsan!!!

Själva va vi på Lille Arvids dop I går Det va Jätte fint sen fick vi God Paj & underbara Cupcakes !!
Arvid va såå glad hela tiden,,, han måste vara snällaste bebisen!! inte ett ljud på hela dagen bara leenden!!!






Prästen va Toppen barnen fick komma fram & titta










Min FINA D!!!


lovisa hungrig på.... sten.. jag förstår henne jag åt ju sand/murbruk under graviditeten & det ÄR gott!!!




Så Fina SÅ goda


MINA busfrön





Efter dopet åkte vi hem Tjejerna va SÅå trötta & jag svidade om & tog en Prommis i regnet till Tove,,,, där hade vi en liten Tjejfest ÅÅÅ va kul vi hade drack & dansade!!!
Det va Längesen jag va såå dragen,,, haha Inte ofta jag blir det men igår Jisses,,, hahaha Tusen Tack flickor det va SKIIT kul,,,
















Ölhävar Hanna,,, SHIT en Öl på 3 sek GALET!!!










Som ni ser va det en väldans Kul kväll!!! Jätte bra Trubadurer som underhöll med Bra musik på Hamn magasinet!!!
Trots resorb MYCKET trött idag!!! Men De va de värt!!!

Idag har vi slappat eller iaf jag,,, Hihi och nu ikväll skruvade D & Dan det sista på Altanen SÅÅ skönt!!! nu kan vi sitta där och Äta blir nog frukost där ute i morgon!!!
Och i morgon Kommer min Stora syster med familj JIHOO va vi längtar det ska bli SÅÅÅ mysigt!!! Hoppas på fint väder så vi kan Åka ut på Havet och sola/bada!!!

Nu ska jag ladda en tvättmaskin sen Sova städa i morgon & bädda till gästerna!!!

Sen TUSEN TUSEN TACK Älskade mamma För ALLA bullar jag fick Du är Underbar!!!
Mamma bakade bullar som Nisse kom med idag 20 påsar!!! så vi kan fika på nu när Svegs folket kommer !!!
Du är bara FÖR bäst!!!


Ta han dom er Alla Fina
PUSS!!!
Fia

Kommentarer
Postat av: Fam.Stengel i norrland.

Tack gulliga Fia!

Vi hade tänkt stanna någon dag i Oxelösund så vi kan festa tillsammans när vi kommer hem från Grekland.Då får du träffa Angelika också,det var ju så längesedan ni sågs.Sköt om er.Kram:)

2010-07-19 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0