SORLIGT!!!

ÅÅ ja idag är sista dagen med syrran & famliljen,,,, SUCK såå trist det kommer att bli då dom åker hem i morgon,, & tomt nu har vi lixom varit 9 personer här i en vecka,,,,

Idag har vi Varit in till stan IGEN,,, hahah sista shoppingen & JAG Fyndade på Kappahl,,,, 3 bh:ar & 15 par snygga trosor för 350 kr snacka FYND,,,, HAHAHA halva Rea priset SÅN GILLAR JAAAG!!! så nu kan man försöka vara LITE sexig igen,,,, hahah Men bara Försöka,,,, :D
Syrran & hennes dotter malin handlade så klart lite till,,,, SHOPPA SHOPPA SHOOOOHOOOPPPAAA!!! :D

Vi tog varsin submarine på Sandys GOTT!!!! sen hem plockade lite sen  kom Syrran från södertälje & fikade,,,, MYYYS jag Älskar att ha familjen NÄRA massor med folk,,,
Drömmen är att få fira JUL med ALLA syskon & barn nån gång,,,,ÅÅ Tänk om,,,,kanske vi kan få till det!!! :P


Jag & Mina ÄLSKADE syrror Nina & Ingela,,,,


Alla Kusinerna Linnea,Ida,Emil,Malin,Filippa,Bianca & jack (nicole & Olivia saknas)


Nu sover dom Mindre barnen,,,, Malin & Emil är uppe vi har plockat undan lite & dom har packat ihop sina saker,,, I morgon 08.00 går deras tåg tebax till Sveg,,,,
D börjar Jobba & jag har EN vecka kvar,,,, det ska bli skapligt väder i morgon det blir till att sola på altanen & plocka undan alla extra sängarna och sen tvätta lakan & hänga ut!!!
Ska väl försöka Underhålla Ungarna åxå,,,, som haft lekkamrater i huset i en vecka,,,,

Jag ska åka med ungarna till Torekellberget och Mysa nån dag har jag Lovat,,,,

Nu kikar vi på det OKÄNDA,,, spännande,,, Vendela va vi på Seans med en gång det va Jätte häftigt,,,, vi fick kontakt med Älskade Mormor Rut!!!

Och kl 22 är det En prins i New York,,på tv4+,,,ÄLSKAR det Filmen!!!!

Njuter med ett glas rött & familjen,,,

Puss på er
Alla FINA
FIA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi ska också åka till Torekällberget en dag på semestern har vi sagt. Jag har aldrig varit där men det sägs vara mysigt. Men nu när jag börjat semestern har ju solen gått och gömt sig... Kram Tessan

2010-07-25 @ 22:17:36
URL: http://scrappingtess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0