Syskon Mys,,,

OO ja i tisdags efter Lunch åkte jag & tjejerna till Stora syster Ingela I södertälje för lite Mys,,, vi tog en kaffe medans mina tjejer sov i bilen,, & när dom vaknat tog vi en promenad till Torekällberget & myste kollade på Djuren & fikade det är så Mysigt där,,,




























Att Hoppa i Hö va Kuligast tror jag,,,,






Lite Lek i "lilla" lekstugan såå Mysigt en SÅN skulle man ha hemma,,,




















 





Efter detta gick vi hem till Ingela & barnen fick svalka sig i vattenspridaren,,, för OJOJOJ va Varmt det va... PHEW Kvavt,,,




Sen God mat Grillat


& Kusin Bus,,,,





Syrran & jag satt ute på hennes altan till 03,30 & surrade vinade & hade Jätte Mysigt TACK älskade Ingela Vad skulle jag Göra Utan dig & Dina Tips på ALLT !!


Vaknade halv sex av att Ida va Kissnödig,,,,, OPSI va sliten jag va då,,,, HIHI men jag fick Ungen att somna om sen sov vi alla till halv nio sköönt,,, Bianca va så gullig hon tog hand om disken,,,och gav Tjejerna frukost så jag fick sova till halv elva,,, TACK vilken BRA kusin mina tjejer har!!!

Vi åt lunch sen packade vi in allt i bilen & åkte till en Strand som va Underbart mysig både för hundar & barnen,,, 200 meter lång grunt och VARMT i vattnet,,,, alla badade Utom jag & ingela,,, hade lisom inge badkläder med oss,,, *fniss*

Efter det åkte vi hem,,,, Barnen somnade i bilen,,,, Jag va åxå Trött ,,,

D kom hem efter jobbet vi åt lite sen kom Svärisarna på Fika,,, med sina Hundar,,, jag fick en ALLERGI attack Konstigt som jag brukade få då jag hade katterna i Nyllet,.,, ögonen svullnade & kliade och Snorig,,,, SUCK ska man bli Allergisk mot Hundar nu åxå?? eller va det bara för jag hade den Lilla Upp i nyllet och Gosade den som har Valp pälsen Kunde de vara den??

Sen åkte jag & solade,,, SKÖNT eller nä sov en stund,,,
När jag kom hem gick jag & la mig med Barnen vid 21 och Somnade,,,,
Vaknade av att D skulle bära in kidsen i sina sängar NEEEj Ida hade Kissat på sig,,, SUck bara Upp & Byta,,,, Men det är 2:a olyckan på natten sen hon slutade med Blöja så det Gör inget,,, Hon är SÅÅ duktig,,,,
Man är Alltid lite Orolig då man Åker bil att hon ska bli Nödig för hon kan Inte hålla sig så mycket,,, men Det har funkat Hittils,,,

Och Vi äger ju ingen Tummlare MÅSTE köpa en till Hösten,,,, Och det regnar regnar REGNAR i natt trodde jag att hela Huset skulle gå i Bitar för SHIT villka skurar & Åska,,,, Jag Älskar det! :D

Så Nisse har Bokat deras tvättstuga så Jag kan Åka dit & tummla täcket i kväll SKÖNT!!!























Nu ska jag Förbereda Middagen Det blir Nog Carbonara MUMS!!!!

Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härliga bilder like always,,, :)



Idag blire rosé ;) hahaha:)

2010-07-29 @ 17:23:42
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Lotta

Oh, det ser ut som ni har haft det super mysigt.

alltid super bra bilder som dokumenterar allt. Kram

2010-07-29 @ 20:39:03
Postat av: Åhhh, vilka fina bilder. Kärlek

2010-07-30 @ 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0