VARMT,,

OOLALLAAA va det är varmt ,,, JAG ÄLSKAR DET!!! :P
idag har vi ju varit på havet med Syrran & hennes barn,,, vi har haft det TOPPEN badat&solat det riktigt stretar i skinnet nu,,, MEN fasen va man känner sig MYCKET fräschare med Lite färg på kroppen,,,, Häärligt!!!
Jag har ju som VANLIGT fotat en hel del idag det här lixom till Min natur,,, :P
så om ni klickar på bilden Här nere KOmmer ni till Mitt Sommar album på Facebook Kika Gärna,,,:P




Nu sover barnen Jag dricket ett kallt glas Rose,,, och D spikar trall,, Duktiga D!!!
I morgon ska re bli liite sämre väder,,, så vi får se vad som händer,,, det blir nog en tur till stranden iaf & bada lite!!! för det är SÅÅÅÅ underbart Varmt i vattnet man kan ligga i hur länge som helst,,,
Jag snorklade idag med Neas cycklop det va SUPER mysigt såg små små Abborrar Bästan som i medelhavet!!! *asg*

Hoppas Ni har det bra!!!
PUSSAR & KRAMAR
FIA

Kommentarer
Postat av: Tessan

Fasen så blått vattnet ser ut, är det så blått eller ser det bara så ut? Vart är det nånstans? (sitter på jobbet så jag kan inte kolla fb-bilder, det är spärrat...)

Förresten fick jag tag på en vit klocka =)

Ha en bra fortsättning på semestern, snart är det min tur också =)Ledig i morgon så då blir det nog Örstigsnäs.

Kram Tessan

2010-07-15 @ 09:55:37
URL: http://scrappingtess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0