Lite Uppdatering IGEN,,,,

oo Nu börjar jag bli USEL bloggare,,,,
men men Här kommer de LIITE Blogg iaf,,....
Söndag Jobbade sen SNABBT hem och hämta familjen som va ombytta & klara,,,,Åkte till Mamma & firade henne & Bonus brorsan Det va Jätte Mysigt Vi snackade & hade MYCKET TREVLIGT,,, jag har en UNDERBAR Bonus familj Med syskon & Far föräldrar!!! Ni E BÄST & jag ska ju Bli BONUS Moster!!! YAY!!! Super Kul!!!!



mormors Paket från Tjejerna




Jag har snyggaste mamman!! 65 År!! PUSS!!!!!






Efter God smörgåstårta & fika sen hem natta barn,,,,, Trötta som tusan,,,
 
Måndag upp tidigt!! Lämnade barnen på Dagis in till Jobbet dagen gick fort,,,, som vanligt förbi på Willys handlade lite sen Hämta barnen,,,, hem Fixa Mellis,,, Ut Klippte Gräsmattan plockade undan va så seriös att jag Lyfte bort gungställningen & klippte under sen tebax me den,,, (men jag Är alltid Seriös i min Klippning),,,,,

Men efter de fick jag så Ont i magen,,, den blev helt stinn & svullen så vi gick In,,, Mamma kom förbi hon va ute på promenad och TACK GOODE GUD för det,,, för  jag fick ett sånt gallstens anfall som höll i sig i 3,5 timma,, SHIT jag har ALDRIG haft så ONT,,,, tog 2 spasmofen & de hjälpte knappt,,, det försvann 10 minuter sen kom det tilbaka,,,
Jag vankade av & an,,,, HELVETTE vilken smärta detta va nog värsta gången jag kunde knappt andas,,, PHEW,,, mamma la barnen D jobbade sent,,,,
Jag låg i soffan och va Helt Borta så han kom hem,,, PHEW,,,
Mådde Illa som fan & va VIMSIG,,,, Full proppad med Spasmo,,, Fyy va Jobbig känsla,,,
somnade ganska fort,,,, så nästa gång jag får Känningar ringer jag DR Karev,,,, Måste få ett slut på detta Om dom måste spola Gallgångarna eller va dom gör,,,??

Idag har jag Varit ledig,,,, SKÖNT,,, eller Ledig är fel ord,,, HEMMAFRU kanske är rätt,,,
Upp Käkade frukost plocka undan Ut med barnen,,, Plocka mera Köra en tvättmaskin,,,, Tvättade ALLA fönster på Skuggsidan Både Inne & Ute,,,, sen Ut Leka försökte sitta i solstolen men då MULET skit åxå Skurade bord & stolar från Pollen Kissade barn Tjafsade med bråkiga barn Linnea är i en ASA jobbig period Lixom "VEMBRYRSIG" så stöddig,,, AAAAAHHH,,,,

Nåväl In fixa Lunch Natta IDA, Ut pumpa upp Pol,,, Hänga tvätt Fylla pol,,, Linnea Lycklig Badade,,,, Ida vaknade Klä på,Kissa Barn,, åker till Jack & Kalles dagis Hämtar dom,,, Handlar sen hem,,, Barnen badar,,, & Badar & Badar,,,, fram med Mellis och Badlakan,,, Torka 4 barn,,,
Undan med Mellis Ungarna Inne Blå om läpparna,,, BRRRR,,,, skickar ut dom Fick då städa på Linneas Rum SNABBA att riva ut ALLT!!! HIHI,,,
Förbereda kvällens Grill Middag,,,, Göra Hamburgare & skära grönsaker,,,,,
Med HUNGRIG Ida runt benen,,, och Grus Under fötterna som jag HATAR,,, SUCK MÅSTE dammsuga,,, :(
Jaja Bästisen Kommer,,, snackar lite skit sen UT Grilla Barnen Busar,,, MAT!!!
 GOTT med grillade BURGARE Ungarna fick Falukorv,,,, Sitter ner Första gången Idag,,, PHEW,,,,
Snackar mera skit ALLTID trevligt Bästis!!! PUSS!!!

BAAADA






MELLIS


Jack & Nea


Kalle & Ida


KORVBURGARE


Min Fina BÄSTIS!!!!!!!


Snyggot själv,,,, EH NÄ,,,, men en GOD BURGARE


Bullfika I lekstugan,,,,



Dricker kaffe,,,D kommer hem vid halv sju jag hann inte med Träning ikväll Heller.. hade tänkt
gå på Zumba på hjortens,,, men Nästa vecka kanske??
Han äter lite säger sen att han ska in & Kolla på hans pappa som ska köra Folkrace,,, SUCK jag blir Liite irriterad och tycker att han kan hålla sig hemma så barnen ska badas/nattas plocka undan ett Berg av disk Dammsuga & sortera tvätt,,,, då han säger,,,:
& VAD HAR DU GJORT IDAG DÅ??????????
EH,,, VA??? berättar lite om MIN SK lediga dag,,,,
Varpå han svarar,,, TVÄTTA Fönsterna?? Varför då?
Jo för att se ut (dom va dimmiga av pollen)
Onödigt.. då vi ska hålla på med Altanen & allt annat runt omkring,,,
INGET Men å va duktig du varit,,,, SNACKA om ett slag i magen & göra mig ÄNNU mera Irriterad!!!!!!!!!För at JAG har ju VARIT LEDIG idag,,, YEAH RIGHT!!!!!

Han åker igen,,,,
Jag Grinfärdig,,, Bästis ser de!!! Hon Plockar ur & I diskmaskinen medans jag Plockar undan alla leksaker ute bär in dynor på med Polskydd städa lekstugan på med locket på sandlådan,,,, sen in,,,
TACK HANNA!!! LOVE YÒU!!!! Rune kommer & hämtar familjen,,,,

Jag slänger in det sista i maskinen sätter barnen i badet,,, tvättar idas Fönster som NU är i skugga,,,, plockar mera i Linneas rum,,, Bädda upp sängarna,,,,, börjar med att Duscha Linnea Då kommer D hem,,, Han känner nog ISEN i huset,,,,, så han hjälper till med Barnen,,,,

Nu ÄNTLIGEN sitter jag ner & försöker Blogga en snabbis,,, TROTS odammsugat grus & Leriga Hundtassar i halva Huset,SKITIG fisk skål och ALL tvätt kvar,,, men jag gör det i natt jag börjar ju inte förrän kvart i elva i morgon,,, Eller min sambo kanske GÖR nåt av sakerna,,, får se,,, Jag tänkser inte be om det iaf,,, eller så skiiter jag i allt,,, Känns som LUFTEN gått Ut mig Hur ska man ORKA,,?? Jobba tack & Lov "bara 75%" sen ALLT ALLT ALLT Hushållsarbete,,,, MAT,tvätt,städa,plocka,även UTE,,, SHIT ORKAR INTE,,, Ge mig en städerska & trädgårstomte,,, PHEW,,,

Nu har jag skrivit av mig Lite FORTFARANDE DJÄVLIGT irriterad kanske ska gå ut & Gå några timmar!!!!!eller NÄ jag skiter i Fiskarna/tvätten och gruset under fötterna jag går & lägger mig,,,,, så

SOV GOTT
&
Puss på er
Fia

Kommentarer
Postat av: D

Pust, nä jag gör aldrig något här hemma.........

sitter bara och dricker kaffe med fötterna på bordet......

2010-06-15 @ 21:55:25
Postat av: Hanna

Ååååhhh... TACK BÄSTIS... älskar dig oxå!!! Det var verkligen ingenting... Hade jag inte blivit hämtat hade jag gärna gjort nått annat... Vi kunde ha haft storbad av skitiga ungar till exempel, ha ha!!!!



Du, fasen vilken snygg klänning din mamma hade på kalaset!!!!! Var har hon kö...... Nä, förresten jag ska inte ha! Har tillräckligt!!! Nu ska jag oxå sussa!!!! Natti natti!!!!

KRAM!!!!

2010-06-15 @ 22:38:53
Postat av: Tessan

Jag blir impad av dig varje gång jag läser vad du gjort. Jag fattar inte hur du orkar. Jag ORKAR verkligen inte ta tag i saker. Nu i förra veckan har vi faktiskt gjort ett schema hemma om vem som har ansvar för vad vilka dagar. Kan jag starkt rekomendera. Man känner sig även lite mer motiverad att tex dammsuga när man sen får bocka av att man har gjort det. Har tagit med och delat upp alla dagliga småsaker, även tex borsta hunden och diska vällingflaskor.

Kram Tessan

2010-06-16 @ 10:11:26
URL: http://scrappingtess.blogspot.com
Postat av: Jessica

Ja du har energi till tusen... Aj aj låter inget vidare med gallstenarna, fyfan...:( kram. Men roligt att du kallar din dr för Karev hihi mums mums :P



kram på er i solen

2010-06-16 @ 14:18:19
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Kajza

Men du gumman!!! Du är sååå duktig och har sån energi!!!!! Du är så energisk att jag önskar att jag hade hälften av din energi så att jag finge få nåt gjort här hemma... hehe.... Du är en stålkvinna!

Kram kram

2010-06-16 @ 18:29:50
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0