Lööördag!!!

Vaknade Relavitvt utvilad,,,  åt frukost med Mina Älskade,,,, sen snygga till sig & STRESSA in till Jobbet för jo det va de jag fick göra,,, STREEEESSSSAAAA.. tog nog bara 5 minuter till jobbet och då va jag nästan inne i fika rummet ombytt & klar,,, hihi men Jag va ITIIID!!!!....

Det var varit mycket folk vilket vi INTE trodde,,,, och vi va bara 5 pers så lite körigt men det Kirrade vi LÄTT,,, sen har våra kortdragere börjar fungera med CHIP;,, och det tar sån TIIIIIID med gammla "drag" sättet gick det Mycket fortare då hade man avklarat 3 kunder på samma tid som en Nu med chipp,
 Värdelööst vilket resulterar i LÅNGA köer & en till kassa  Öppen JÄMT!!! och vi som redan är liite folk,,,, och Kunderna Blir irriterade,,, SUCK,,,Men i det stora hela en BRA dag,,,,, jag har ju FINA kollegor som ni vet!!!!

Efter jobbet handla lite sen hem fixade egen Pizza & god sallad,,,, MUMS,,,, sen körde jag in en Gammal vän Lotta till Nyköping,,, ska även hämta henne lite senare,,,, hon har varit på Dop och nu på Middag,,,
och Snäll som man är agerar men TAXI!!!! :P

Idag har Linnea varit på kalas,,,, D & Ida åkte och åt lunch på Mc Donalds & då han hämtat Nea åkte dom till Påljungshage där det skulle vara Kaniner,, som man fick klappa & titta på,,,, det va väl SÅDÄR,,, men dom gick en sväng sen åkte dom hem så en pappa tjej dag idag!!! MYS

Nu slappar vi jag e såå trött,,, ska måla naglarna & sen halvsova i soffan till Lotta ringer,,,

Ha en fin kväll Ni Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0