Onsdaaaa

Jupp ännu én mitt i veckan dag,, :P
VAKNADE TIDIGT eller vid sju hahah låg & drog mig en stund sen upp duscha och snygga till mig,,, medans jag är i källaren och sminkar mig ropar Nea,,, MAMMAAA ,, Ida har rotat i badrummsskåpet,,,, och smörjer sig,,,
Med vadå??? den vita tuben & en annan flaska,,, SUCK upp då har UNGEN smörjt in hela sig med Schampo & IDOMIN salva,,, HAHAH jag skrattade INTE då kan ja säga,,,, så bara att ställa ungen i duschen,,, SUCK,,,

Sen äta frukost,bädda sängarna,plocka undan,,, Som ni såg somnade Ida i puffen Hon va Trött skruttan,,,,
gjorde rent i Neas fisk skå,l klä på barnen sen till Dagis & vidaren till Jobbet där vi va LITE folk typ 5 pers hela dagen MEN det gick,,,, lite kunder men ändå massor att göra,,,,

Pratade ´med min syrra på efm,, Jack hade blivit påkörd & ligger NU på Astrid Lindgrens för Operation,,, suck fotleden av tydligen STACKARN,,,, Mosters Älskling,,, Hoppas allt går bra Han hade tur  i oturen,,, PUSS PUSS!!!!

efter jobbet Hem,,, käkade lite yoghurt och macka,,,, D va ute & höll på Barnen likaså,,,,, jag passade på att dammsuga,,,, tjejerna va ute & hade vatten krig till kvart i nio ÄLSKAR sommaren,,,,

Dom somnade gott,,,,
Jag slappade lite i soffan men ligger NU med Daniels Mini Pc i sängen lite halv svårt att skriva men det funkar,,,:P
I morgon är vi LEDIGA dagis är stängt ska bli nice att va LEDIG,, hahaha hoppas på Fint väder så jag I morgon kanske kan få Lite sol i nyllet!!! fatta det är bara en vecka (lite till) kvar till Midommar,,, shit asså,,,,
Farmor håller på att sy fina klänningar till Tjejerna ska bli såå spännande,,,!!!!
PÅ tal om det har det blivit lite Rea här & var nu handlade lite till tjejerna på H&M idag,,, linnén 10:-/st och tröjor 50:-/st sånt gillar jag!!!

Nä nu ska jag knoppa
PUSS på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0