Underbar dag!!!

Ja gud sicket stråålande väder vi hade igår,,,, Underbart!!! passade ju bra att dagis va stängt såjag kunde vara hemma med kottarna!!! som igår va Riktigt snälla och bråkade ytterst Lite!!!!
Började morgonen med att bjuda Pappa på frukost,,,, sen tog han med sig tjejerna & handlade glass,,,, jag passade på att Röja efter frukosten och bädda sängarna städa ihop Här Inne,,,,
Sen UT fyllde på med varm vatten i polen & blåste upp översta "ringen" på polen som har Pys Punka,,, :P

Linnea Skuttade I DIREKT!!!! hihi Inte Ida hon gick med Gräsklipparen jag hittade i förrådet en Ny favvo tror jag!!!
Jag solade Hela dagen,,,, (så gott det gick) det är ju inte som förr då man lågn 10-15 och tok pressade,,,, MEN jag fick lite färg I nyllet & på Kroppen MEN ÅÅÅÅ vad jag HATAR Bikini sesång,,, undrar om jag NÅGONSIN kommer komma dit där man är Nöjd och lätt kan kasta av sig på en Tjockbefolkad strand,,,
HAHA nä dit kommer man Aldrig,,, :P men men På go väg,,,,
Känner nu när semestern närmar sig att NU ska jag försöka att bara vara kvar på den vikt jag är,,,, och så kör jag HÅRT HÅRT i Höst igen med VV,,,, Har lixom tappat suget nu,,, men herreguud jag har ju Kört i 2 år snart så lite Uppehåll kan jag välan får ha,,,, som sagt bara jag "stannar" kvar där jag är...
Min Älskling Jobbar ju som han gör åxå så nån träning är ju inte aktuellt,,, :P i går va han hemma strax innan elva... iofs en extrem dag STACKARN!!!!

Bjuder på några Härliga bilder från Torsdagen!!!

Tog Ut lite Leksaker som dom roade sig med en stund!!!




MINA FIIINA!!!!




Underbara FINA Nova,,,, Nu kryper det i er Tollar folk va?,, dels för att Hon är finast :P
 men För hennes Otrimmade Öron,,,, HHI vi ska trimma I helgen,,,




Provsmakar Grannarnas Fontän!!!




Efter c:a 3 gånger då jag höll Ida i handen så åkte hon själv,,, HELA tiden upp & ner Upp & ner Jätte KUL!!!!








Nova Ingen busar med henne stackars... så det blev till att Leka boll...


Idag kan man säga att jag Jobbar eftermiddag,,, :P börjar efter Lunch sen till 18.15 ganska skön tid,,, jag har hunnit med frukost bädda plocka undan och Nu blogga,,, ska In i duschen och snygga till Mig!!!
sen Lämna kottarna på dagis och In till Jobbet ska på stan en sväng först,,,,, Klänningarna tjejerna hade på sig Kostade 50 :-REA!! men jag Tog fel stl till Linnea så jag ska kolla om det finns nån kvar i Rätt och handla de dom va super sköna !!!!

Nu kutar ungarna runt & ropar vi är bajsarna vi är pruttarna vi är kissarna och AS garvar!!! haha Tänk att de är sååå kul med Kiss & bajs,,,,

Det är ju skiit trist väder idag,,, regnar lite så det Gör INGET att jobba,,, Hoppas bara att helgen blir fint för jag e LEEEDIG!!! yay

Hoppas ni får en FIN FIN fredag & helg
PUSS på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har också en dam som älskar ordet bajs just nu;).....



Trevlig helg på er.....

2010-06-18 @ 13:21:33
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0