håret! Jag...

0-7676e211d60c92328c569f76d0d8bf33.png

håret! Jag fick infall och drog till frissan igår... Oj va skäll jag fick... Hi hi aldrig mera blond... Hon gjorde så gott hon kunde klippte ganska mycket slitet så nu känns det jätte kort... Men så skönt jag har inte varit hos frissan på 3 år det va dags! Och nu bara tvätta håret tar 3dje dag och inpackning en gång i veckan i 30 min.... Det kostar på att bleka hår.... Men jag är nöjd... Så dit om 2 månader och toppa hoppas håret växer nu....


Kommentarer
Postat av: Anette

vilken är din orginalhårfärg???



Själv är jag blond som färgade brunt som nu är mer rödhårig haha

2010-03-19 @ 14:05:53
URL: http://fleranyanseravlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0