HELG upptdatering,,,,

Som vanligt har man inte hunnit blogga på hela helgen,,,, jag har ju Jobbat sen har det varit en massa annat,,,,
Fredag,,, Jobb med Möte & Frukost!!! OJOJ nu händer det ännu mera saker på jobbfronten,,, Typ HELA butiken ska byggas om,,, detta kommer ta tid & energi från oss ALLA,,,, Men kommer bli SÅÅÅÅ bra och skita snyggt,,, och det ska ske inom ett ÅR,,, jisses hur ska vi hinna?? men det ordnar sig säkert,,,,
Efter jobbet kom D & mötte mig,,, vi tog ett varv på stan nisse & hade hämtat barnen på dagis,,,,,
D handlade kläder,,, har ni HÖRT`?? jo vars han kostade på sig Jeans 2 par,,, haha det kan han Gott göra en gång om året!!! JC va nog åxå nöjda höjde snittet med några tusen,,, *asg*
Sen käkade vi på Mcd  hämtade kidsen & hem,,,,
Jag & nea åkte & hyrde film & handlade fredags gotta,,,, Hon fick Hyra spöket laban,,, spännande att välja film,,,,
Sen va det slappa slappa som gällde,,,

Lördag JOBB 10-16 dagen gick fort,,, halvbra med kunder efter jobbet hem snyggade till tjejerna sen till Daniels faster som fyllde år,,, fick god mat & fika,,, barnen va såå trötta Linnea tjatade om att åka hem och på den LILLA biten hem i bilen typ 1km hem somnade hon,,, hahaha snacka om trött,,,, Ida höll igång,,,, vi halvsov i varsin soffa,,, eller jag somnade & gick sen å la mig,,, :P





Idag Jobb,,,, som vanligt på söndagar sista timman SÅÅÅ LUNGT man kan räkna kunderna på en hand,,, Typ,,, då blir ju timmen såå seeeeg!!! men men kl blev 16 vi plockade undan & låste shoppen,,,,
Handlade tacos som stod på Middags menyn,,,, MUMS,,, Morfar kom förbi med Lite för tidiga påskägg från han & Alice,,, Tjejerna NÖJDA,,, smaskade en del massor med godis som väntar till Nästa Lördag,,,





Nova va sugen....


Vi är ju Inte hemma i Påsk,,, SVEG hos min syrra & Kramfors ska bli såå Mysigt!!! TACK Happy Meal som tog mina tider då!!!
Alltid skönta tt åka med gott samvete!!!
Ska bli såå Underbart att hälsa på syrran & hennes barn det va 2 år sen,,, och farmor i sundsvall 95 år åxå 2 år sen,,, & Bror i Kramfors honom träffade jag efter jul men Min barndommskompis Lill Nina som vi ska bo hos ska bli sååå KUL,,,,

Nästa helg blir det kalas helg,,, Lördag för familjen,,, jag fyller syrran & Ida har fyllt så vi ska fira alla då,,, sen Barnkalas för Ida på Söndag,,,, (inbjudan kommer till kompisarna,,, det ska ju vara DORA kort dom är på G) sjit det blir 18 barn,,, Jisses det blir många med alla dessa syskon,,, Lättare med Linneas ålder så dom jämngammla kan komma ensamna,,,, men nu UJUJUJ iofs ganska kul med alla åxå om man hinner snacka lite föräldrar emellan,,, sen måste det tvättas & packas för vecko semestern,,, phew & man jobbar åxå in i det sista,,, men men det får gå,,, har ju möjlighet att kunna tvätta hos syrran åxå,,, men ÅÅ va grejor vi måste ha med,,,
tur att vi kan Hyra skidor till Linnea & oss om vi åker till björnriket eller skalet nån dag så nea får testa att åka... hoppas det blir skoter väder åxå,,,,, såå underbart,,,

Fasen det är såå mycket Hela tiden ibland har jag lust att bara lägga mig i sängen & sova flera dygn,,, & hoppas att allt löser sig!!! hur ska man hinna med allt?? jobb familj hus släkt vänner SUCK,,,,,

Men det är väl bara att kasta ner allt i ryggsäcken & köra!!!!


En liten fiml på Ida NÖJD med Nya pyjamasen som ÄNTLIGEN hade torkat!!!
 

I morron Jobb Igen,,,, & simskola,,, D är i Arboga jag jobbar sent,,, PHEW ännu en Måndag att Rodda,, TACK MAMMA & NISSE som hämtar barnen & Åker på simskola,,,, TACK TACK ni är Bäst!!!!

Ha en fin fin Söndag!!!
Puss på er




Kommentarer
Postat av: Ullis o Emil

Vad duktig ida är på att prata!!

2010-03-22 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0