MÅNDAG,,,,,,

Å Måndag igen,,, en såndäringa Jobbig MÅNDAG....
SKIT VÄDER = D jobba MASSOR,,,
jag jobbar till 18.15 LInnea har simskola 17.30
Vem ska Hämta? vem ska passa Ida? vem ska gå på simskolan?,,,,,,
Idag föll lotten på,,,,,,dumdumdumdumdum......:
 
Farmor & farfar Hämtade tjejerna,,, jag hade packad Linneas Badväska Morfar plockar upp Linnea & Åker till Badhuset,,,, säger det IGEN vad skulle vi göra utan FAMILJERNA??????? TACK TAAACK!!!

På jobbet va det lungt,,,, men trevligt JAJ JAG VET SOM VAAAAANLIGT,,,,, :P
När vi stängde & släckte ner,, så kommer det en Kund,,, i mörkret HAHAHA inget säger han heller så vi släckte,,,, jisses,,, så han betalade sina flyttkartonger & drog,,, lagom chockad,,,,,

Jag köpte NY ANTENN idag!!!! JAAA så nu hoppas vi på att  lägga den på Vinden & att den Funkar så Vi kan se på TV normalt!!!!!!

När jag kommer hem möts jag av Familjen Barnen & Hund som saaaknat Mig OTROOOLIGT mycket,,, är det Inte undebart att komma hem när det är så,,,,,?
men Linnea har STÖÖÖRSTA bulan i Pannan?? Jaha Hade DYKT rakt ner i botten,,, Gumman,,,,
& Hör & häpna MORFAR HADE INTE TVÄTTAT HENNES HÅR???? va i helvette,,,, VARFÖR???
Så jag fick duscha & tvätta henne för det fick INTE pappa D Göra,,,
Kul att börja med de när man kommer hem,,, GRRR Måttligt Förbannad,,, ringer Morfar och Ifrågasätter varför i helvette HAN inte Schamponerat/balsamerat & tvättat Nea???????????
Jo för Linnea ville INTE!!!
VA ???? jo hon ville inte jag frågade & hon sa NEJ,,,
Men SNÄLLA MORFAR NÄR NÄR NÄÄÄR är det Hon som bestämmer sånt??
det borde väl du veta som jobbar på badhus halva ditt liv att man SKA duscha bort kloret När man badat,,,,,,????
Ja jo det är sant,,, men då gör vi det nästa gång,,,, GAAAHAAA jag blir GAAALEN ,,,,,
Men men vi duschade,,, jag slängde i mig en tallrik fil,,,,
D fick åka iväg en sväng,,, sen Natta barn,,, eller iaf Ida Linnea somnade ju På STÖRT.....

Nu sover ALLA ävan D som ev måste ut & ploga/salta i natt Byta av kollegan som kör nu,,,
För vet ni,,, DET SNÖAR OCH BLÅSER,,,,, Kul va?????
SÅ LESS,,, Jo även en vinter/snö älskare som jag är LESS,,,,,,

Men i morgon är vi LEDIGA,,,, & FRISKA!!!!! så ev en tur in till Gumsbacken & Kika lite,,, har inte varit på Jysk på EVIGHETER,,,,,,
Eller ska vi Fika med nån,,,,,, NÅGON SOM VILL BJUDA OSS PÅ FIKA??????????

Idag kom ett paket fån CD.ON,,, JAJAJAJA!!!! MIN THIS IS IT DVD????Black edition????
NÄÄ får vänta ett tag till dårå,,,,
 men lite Böcker till Ida,,,, & Dora filmen va RESTAD,,,, SKIIIT slut överallt,,, Nån som vet VART vi kan KÖPA DORA böcker & Filmer,,,???
Även Dora Tårt Oblatet kom,,,, ÅÅ ungen fulkommligt HOPPADE & SKREEEK så hon såg bliden,,, Ännu mera Dora Galen än va Linnea Varit,,,, :P så det blir Nog skoj med Dora Kalas,,,,,
på tal om kalas,,, Kollade igenom Barna som ska Bjudas,,,Jisses,,,, Ida har ju ENDEL jämngammla,,, & deras syskon åxå,,, Men KUL,,,,

Pratade med en Gammal kompis Nina på msn förut,,, ÅÅÅ va jag SAKNAR dig,,, det va så längesen nu Vi MÅSTE ses SNART!!!!!
Det är trist att ha 60 mil mellan oss,,,, :P
Men den som väntar på Nåt gott,,,, :P

Nu ska jag Knoppa,,,
Ha en fin fin MÅNDAAAAG
KRAMIS
FIA



Kommentarer
Postat av: Nina

Saknar dig också!!!! Vi bjuder på fika!!

2010-03-02 @ 14:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0