TISDÁ



Vaknade av att barnen låg & busade d hade redan åkt till jobbet så det va bara att kliva upp & Snygga till sig,,,, fixade lite frukost och klä på kidsen,,,, sen till dagis & jobb,,,,
Det va lungt idag åxå,,, såå klart med detta UNDERBARA väder Strålande sol,,,, YES,,, som ni såg tog jag Vårjackan idag,,, Dock med en extra tröja Under men det funkade Hur bra som helst,,,,,
kusinerna & mamma va på stan idag åxå,,,, hihi så jag mötte upp dom på min lunch & snackade lite,,,,
Efter jobbet Hem,,, mamma & tjejerna hade hämtat linnea & Ida på dagis så dom va här hemma och myste då jag kom,,,,
Linnea gick lös med kameran,,, haha Hon bara ÄLSKAR att fota,,,

Nicole & Olivia såå klart




Päron kort


Nova ser måttligt Glad ut




En del av GALNA familjen,,,,,










Ja lite av dom 150 bilder hon tagit!!!!

HERMAN!!
han Mår såå bra jag fick Röra lite vid honom idag åxå,,,, han Bubblar & Bubblar!!! O I morgon får jag
MATA honom det ska Bli spännande!!!!
HERMAN & JA!!!!!


Det va Min dag!! Lika skojjig som vanligt!!! NOT!!!!

Nu DH !!!!!

Ha en fin fiin kväll
Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Hoh-a-non-non-a (kör rövarspråket idag)

Ha ha!!! Päronkort på dig och herman!!! Va fint!!! Känns tryggt att du tar hand om honom!!!



Pussåkram

Bästis



Jo en sak till... Det är tisdag idag (inte onsdag som du skrev i rubriken) ;)

2010-03-09 @ 21:15:56
Postat av: fia

DJÄVLAR DU,,,, hahah TISDAG ERE JUE,,,, Längtar så till lördag så jag vill att det ska vara tisdag... Kram

2010-03-09 @ 22:37:38
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0