SÖNDAG.....

Stråålande SOL Underbart,,, vi Slappar på fm,,, vaknade till Liv vid Lunch upp snackade med cissi Packade fika väska & Handlade korv sen ut till Femöre Grillade korv & njöööt i det Underbara VÅR jo det får man säga Vår vädret,,, eller???
Så fint va det,,,, och det är så mysigt att man är på samma ställe på vintern & Badar!!! Älskar KUSTEN!!!!& HAVET
























Här hände en liten Sak,,,,, HRM,, vår BESTÄMDA Lilla Ida åkte på Bobben,,, Linnea ville Åka med,, MEN det ville INTE Ida,,, Hon gapade & Skrek försökte Putta Av Linnea,,,, sen drar hon till Linnea i huvudet,,, varpå vi blir Skit arga,,,, & säger att om hon Inte är snäll får hon Inte åka med,,,, så ungen KLiver av & GÅR!!! tjurskalle,,,, hahahaha




Fick Min FINA FIIINA Os mössa idag,,, & Jag är SÅÅÅÅ NÖJD super snygg blev den med dom färgerna jag valt,,,
TUSEN TUSEN tack TINA!!!!!




GÅ IN PÅ HENNES HEMSIDA & KOLLA !!!! HON GÖR EN MASSA FINA SAKER!!!!
Hon har precis fixat sidan,,,, Men gör sånna SUPER fina Virkade Kakor/Bullar man kan beställa vad man vill,,, Typ Prinsess tårta med Bitar & Dammsugare!!! Så klicka på bilden så kommer ni till hennes sida!!!!Jag tror att tjejerna ska få varsina mössor åxå älskar den modellen!!!


Sen i kväll kom min Bästis på besök med en liten present till mig,,,,, "HERMAN"!!!!!!
Jo en skål med smet,,, & lite Instruktion om vad jag ska göra med denna SMET!!! så snart kommer jag dela ut smet slattar till grannarna!!!!!
 Om Herman Överlever vår familj!!!! :P
det sägs att herman levt sedan 1980 talet tror jag hon sa,,,




I morgon är det jobbartime Igen,,,, Jag kör Kort dag så I morgon Kan JAG hänga med Linnea på Simskolan,,, SÅÅÅ MYSIGT!!!!

Ha en fin fin Vecka!!!
KRAM PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Jessica



Hej.

Ja vi har faktiskt Oblat,på Hello Kitty som jag fixat:)



Mmmm redan dagis:(. Tyvärr kan jag ej vara hemma längre, känns skit men vad gör man???? Tiden går....



Men jag ska njuta dessa månader som é kvar.... Men jag var nyss gravid ju :S...



Ser ut som ni haft en härlig dag och jag diggar mössan så snygg och ser skön ut...



Förresten har du tips på någon rolig barnlek som man kan ha på kalas för 4-5 åringar??



Ha en skön vecka



Och håll oss uppdaterade om Herman haha

2010-03-08 @ 12:57:54
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0