TRÖTT

Fiii fasen va trött jag va i går,,, somnade vid 18 sov hela natten,,, men det va välbehövt!!!
Ondag morgon,,,, upp i ottan,,,, skulle ju sjunga för Ida,,,, sen börja jobba tidigt!!!
Ungen va ju redan vaken men hon hoppade upp i sängen och låtsades sova då vi kom med paket & frukost bricka,,,  det bästa va att äta frukost i sängen,,, hon ville knappt öppna paketen bara fika,,,, hihi men i det stora hela va hon nöjd!!!








Favoriten DORAAAAAAAAAAAAAAAAAA














Som ni ser va hon glad över paketen,,, Linnea va så gullig,,,, kramade ida & pratade gulligt med henne & så klart hjälpa till att öppna åxå,,,

Sen va det bara att Lämna på dagis,, Ida hade med sig frukt & russin & bjöd på ,,,, jag brassade in till jobbet,,,
LUGNA gatan,,, hade ju med mig HERMAN,,, & ja den blev Godkänt,,, MYCKET bra,,,

Hämtade tjejerna sen hem fixa middag,,, Ida fick välja,,, så Klart FISKBULLAR,,, så jag styrde om lite,,, det blev Plättar & glass Inte fel,,,
Efter middagen va jag såå Trött,,, & frusen Mådde INGE bra,,, så jag gick & La mig 18.00 somnade på stört & vaknade i morse halv sju,,, JÄTTE skönt,,,, pigg så innan jobbet hann jag med att damsuga bädda & plocka undan!!! så skönt att komma hem till det Idag,,,, 
Dagen idag har varit SEEEEG såå lite kunder,,, hoppas helgen blir bra jag jobbar!!! tur att det är ELITEN som jobbar i helgen,.,, jag & mina Bästa KILLAR!!!

I morgon är det FREDAG,, med frukost på jobbet!!! lite Möte  trevligt!!! D skulle ev komma in & möta mig han behöver kläder iaf Jeans nu när han är "chef" & åker runt hos Kunder måste han va representabel,,,, *fniss*

Sen som sagt,, Jobbarhelg,,,
Hoppas ni får en bra fredag....

PUSS PÅ ER
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0