After Work,,,

Japp I går efter jobbet blev det till att lämna barnen Hos farmor,,, sen vidare hem snygga till sig och sen kom mamma & hämtade mig,,, vi plockade upp Cecilia sen in till Pär & lämnade lite Dryck,,,, ovh sen mötte vi upp några kollegor och tog en Promenad till Hörnet där vi åt lite mexikansk Buffe & drack lite Öl & Drinkar Jätte trevligt!!!! humöret va på Topp Hos oss ALLA,,,,

Vi kände oss nöjda efter några timmar,,, så vidare och handla lite snacks sen hem till PÄR och festa,,
Men åå va kul vi hade och jisses va jag skrattade,,,, Har ju världens BÄSTA kollegor
Mag kramper idag,,,, Tack för det...Alla är stört sköna & vi Härjar & skrattar,,,,vi satt hela tiden vid Pärs Köksbord och snackade så trevligt!!!!TACK PÄR för denna SKIT kuliga kväll/Natt
Min DÅ SURA sambo dök upp på natten,, han hade ringt mig typ 200 gånger,,, jag hade slut på batteri och då jag kikar på mobilen på väg hem va den på Ljudlöst,,,, han hade vait så orolig!!!
HIHIHI mys att han bryr sig men han visste ju var jag höll hus så det va ju OK,,, men SHIT han va rätt Ilsken på mig,,, *fniss* med det gick över efter typ 10 minuter,, bra de iaf,,, så skällde jag på honom då vi kom hem att han va en SURKORV,,,, så då skulle han ringa kollegorna & be om Ursäkt,,, HAHAHA som om de behövdes?
Väl hemma TACK FÖR THE RIDE JENNY!!! slocknade på en sekund....

ALLA FOTON FRÅN FESTEN LIGGER PÅ FACE BOOK KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL MITT ALBUM,,,


D vaknade ju TIIIIDIGT i morse SOM alltid,,,, jag sov till NIO,,, liite sliten kan man säga,,, :P duscha sen till svärisarna & hämta barnen & ner till Oxelömarknad,,,, Kallt Blåst & SPÖREGN,,, det va uppehåll en stund då Linnea åkte karusell,Ida ville INTE åka,, Titta på sa hon,, haha tur att vi mötte Linneas dagiskompis Wilma så hon & Linnea åkte alla tillsammans,, lixom roligare då så Nea va Jätte Nöjd,, men sen va det som himmlen öppnades,,, JISSES vi va dyngblöta,,,, & iSKALLA,,, BRRRmen barnen nöjda Ida fick sin klubba som hon tjatat om,,,,,,Linnea sin Ballong & sockervadd som hon tjatat om,,,, så alla nöjda,,,Mamman & Pappan va ÅXÅ nöjda som fick åka hem,,, fick lite Middag hos svärisarna,,, och hem,,, SLAPPA SLAPPA för man är INTE 100 pigg i dag inte!!!haha


























NU Smaskar vi Godis & marknads chips,,, dom där tunnare i stor avlång påse som man kan handla 5 för 100 och det är samma antal points i dom som i Vikt Väktar chipsen,,, UNDERBART,,, en påse 30g VV chips kostar 15:- här kostar 5st 200g påsar 100: snacka om Prisskillnad,,, så Tips till er Vikt Väktare Handla chips på marknaden,,,

Ida är NU blöjfri,,, SÅÅÅ underbart,,, hon går på pottan själv och är vi borta säger hon till att hon är Nödig,,,, på dagis går det åxå Jätte bra men hon har ju blöja på nätterna & eller går ut!! men Inne utan hela dagarna,,,, stor tösen,,,

Här ska Slappas,,, :P

Ha en fin fin Kväll
Puss på er
FIA

Kommentarer
Postat av: Ullis o Emil

Vad duktig ida är med toan =) Emil är inte så intresserad. Kissar nån gång på pottan men blöjan e fortf bäst....;-)

2010-05-09 @ 08:11:52
Postat av: Lina E

Såg er på marknaden men var för feg för att gå fram och hälsa! :)

2010-05-10 @ 18:05:56
URL: http://aderia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0