ÄLSKADE UNGE

Jag glömde ju skriva,, Linnea va såå underbar i går morse då vi Inte sett Tempelton på hela natten,,,, jag sa vid frukostbordet att ÅÅ va jobbigt jag är såå orolig undrar vart han kan vara,,, då säger hon:
- MAMMA JAG TROR TEMPELTON ÄR PÅ ÄVENTYR OCH JAGAR MUS!!!!!
hahaha fina linnea va vi skrattade,,,,

Idag är jag hemma med Ida som har Ögoninflammation jag blir såå less på dessa sjukdommar,,, och det är BÅDA ögonen,,,, hon kunde knappt titta i morsea kladdigt till tusen,,,, och on har varit Jätte jobbig & gnällig i natt så det kanske va därför,,,,
& vi är sjukt lite folk på jobbet & sjukt mycket att göra så jag BEHÖVS,,,, så trist att man ska behöva ha ångest för att vara hemma med sjukt barn,,, men det är väl så det kommer att se ut med alla inndragningar,,,

Det första Ida sa i morse va TEMPELTON SOVER,,,, Gumman,,,, hon vet!!!¨
& vi saknar honom massor det va tomt att bara ge en kisse mat i morse,,
Linnea sa att hon hade drömt att vi va ute & fikade & efter de gick vi & skulle kolla på graven & då va Tempelton LEV igen,,, *fniss* han va uppe sa hon,,,,

MM alla dessa Tankar,,,




Ha en fin dag!!!
det verkar bli en solig dag!!!
KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0