Födelsedag!!!!!

ÅÅ JA IGÅR va det pappas födelsedag,,,, GRATTIS älskade Pappa,,,,
Jag jobbade familjen körde in mig,,, dagen gick ganska fort trots Lite kunder,,,,
Familjen hämtade mig,,,, vi åkte hem hämtade Nova sen till Morfar han hade fixat Pannkaka som familjen smaskade på,,, själv åt jag VV soppa Pannkaka är INGET för mig,,,,

Jag passade på att hjälpa pappa att skura Kök & badrum,,,,så det sken som en SOL,,,,& han va NÖJD,,,,
Daniel åkte hem med tjejerna jag tog en 50 minuters Prommis hem,,, SÅÅ skönt!!!
Hemma tog jag en tallrik Fil och en smörgås,,,,
Barnen somnade efter en liten stund,,,

Denna GOODA tårta som jag HOPPADE över,,, ;(


MIN ÄLSKADE PAPPA!!!!!









I morse Upp tidigt Till jobbet!!! jag & Mackan meckade ihop en Paviljong & portal som NU kan skådas på nedre våningen i galleria Nyckeln,,, :P
Som ni såg fick vi girls en varsin klocka av Chefen,,, Lite reklam,,, TACK för de & JA jisses va Klockor vi sålt idag,, Helt sjukt,,, jag sålde 3 extra vita pga av att jag hade den på mig,,,, :P så det funkade KLOCKRENT!!!
Håll er framme,,,, begränsat antal,,,,!!!!

Jag va även PÅ Previa på Hälsokontroll idag,,,, det får vi över 30 göra via jobbet,, hrm,,, :P sist jag va där va då vi öppnade butiken då mina värden va MYCKET bättre nu,,, eller ALLT va bra kolesterol/socker/blodtryck Så skönt sen fick jag cyckla i 10 minuter och så kollade dom kondisen,,, den va lite under medel,,, :P på god väg,,,
och Nu va mitt BMI 33 då jag började VV låg det på 42,,,, snacka om skillnad!!! dock har jag Fortfarande FETTMA enl BMI tabellerna,,HIHI, men som hon sa SKIT I DOM det är lite "ute" att räkna Bmi!! :P
Jag fick MASSOR av beröm det kändes SKÖNT!!! men det  känns ju super & jag ÄR DUKTIG!!!
men 15kg kvar till MÅLEt dit kommer jag om det så ska ta 1 år till,,,, dock ett delmål 5 kg till Midsommar,,, NJA kanske ska säga 3kg till Midsommar,,, :P åja Jag va Nöjd iaf!!! hon åxå!!! 

Efter jobbet Hem kolla posten,, YES returlappen hade kommit så ner & posta Mobilen tillbaka till 3 och sen hämta barnen,,, vi åkte till OK/Q8 och tvättade bilen medans vi kollade på tvätten käkade ungarna glass,,,
Ida gillade INTE biltvätten,,, Gummis Livrädd tur att vi INTE satt i!!! sen hem fixa lite Middag plocka hänga tvätt plocka undan middagen snygga till i köket bada Ida ,,, Linnea gick ut,,, dammsög överallt ladda en NY maskin tvätta, Duscha Linnea,,, sen slappa,,, till D kom hem,,, så nu 21.45 har jag Nyss kommit hem från en snabb underbart härlig Prommenad,,,

Dessa Låtar är ABSOLUT BÄST att GÅ snabbt till,,, man kan Hålla sån NICE takt!!!

Dom flesta Iron är Grymt bra GÅ musik!!!


Nu har vi käkat Fruktsallad MUMSIGT!!
I morgon e jag Ledig så ev åker Mamma & Jag med barnen till Ingelsta och byter Skorna till Nea,,, vi får se,,,
Vi ska Iaf in till Polisen & fixa Pass till Linnea!!!

Ha en fin kväll NI Fina
Puss
FIA

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du är sååå duktig, fan va du är BRA :-) hejja hejja bamse kram

2010-05-25 @ 21:57:05
Postat av: Ellinor

Du är sååå duktig, fan va du är BRA... hejja hejja Bamsekram...

2010-05-25 @ 21:59:40
URL: http://chanstillnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0