Fredag Igen..,.

OJOJ igen ja,,,, shit asså,,, va snabbt veckorna går,,,,
& vilken VÄRME vi fått Underbart det har verkligen EXPLODERAT ute ALLT är så gröönt!!!

I går Torsdag lämnade D barnen,., jag hämtade Edward & Pär sen brassade vi Till Norrköping & en sälj kurs,,,, SKIIT BRA ojojoj detta behövdes det va super kul,,, vi lyssnade,pratade,skrattade MYCKET, dansade ja det gjorde vi och ÅT för shit va massa gott....
frukostmackor,god lunch och eftermiddags fika,,,och Godis.... TACK Niklas & Patrik för en SKIT bra kurs,,,, vi tar med oss ALLT & kör!!! nu är ALLA lika taggade,,,, toppen...

Efter kursen svängde vi in på Skopunkten och jag handlade lite skor till barnen,,, ett par till Ida & 2 till Linnea,,,
Linnea kunde bara ha ett av paren,,, SKIT åxå så nån som ska till skopunkten inom en snar framtid?? som kan ta med & byta till Mig,,,?? Hojta!!!

Hem då hade min NYA mobil kommit JIHOOOO så hämta den & när barnen somnat börja pyssla lägga över kontakter & testa lite,, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ knapplås knappen på sidan (den enda man kan låsa upp med) PAJJADE WHAAAAT?????!!! så det funkade INTE att låsa upp,,, HELVETTSEDJÄVLSSKIIIT så bara att packa ner den i kartong & ringa tre,, ( imorse) så dom kör en "DOA" på denna (Dead On Ariwal) så jag kommer att få en retur sedel & när den kommit tillbaka till Dom skickas en ut en NY,,, men jag kom på att jag HELLRE går till en återförsäljare & tecknar om Abonemanget så slipper jag detta skit med Att skicka fram & tebax,,, så jag hoppas at det kommer att funka,,,,
Och jag VILL ha en sån den va såå snygg & enkel att hålla på med TROTS touch!!! så vi får se nästa vecka,,, FAN jag som blev såå glad & hade köpt enn ROSA silikonfodrat till den åxå,,, GRR jaja den som väntar på Nåt gott!!!

Idag FREDAG,,,Började efter lunch skönt,,,, Humöret har varit på TOPP hos ALLA,,,, jätte kul,,,, jag har fixat lite på Min andelning,,, och varit extra trevlig mot kunderna,,, :P
Innan jag började shoppade jag sommar kläder till Linnea,, tröjor/linnen/bikini/tights & caprijeans,,, så nu har hon sommarkläder så hon klarar sig!!! KUL.. klart lite mera klänningar & kjolar ville hon ha,,, :P

Dagen har flutit på Bra,,,, ganska mycket kunder trots FINT väder,,, många som köpte ENGÅNGSGRILL,,, hihi skulle väl till vallarna & grilla och ÖLA;,, NICE!!!

Efter jobbet Köpte tai mat på Long,, MUMSI,,, käkade barnen va ute och blåste såpbubblorna jag köpt,,, jag plockade dammsög & torkade av "bordell" fläkten i sovrummet,,, dags att använda den nu!!!
Linnea va Ute till 20.30 & lekte Härligt!!!
Nu sover dom som stockar,,,, jag ska jobba HELA helgen men i morgon Bara till 14 åker till Södertälje & grattar Syrrans Bianca som fyllde igår!!! Linnea & Ida SKREEEK rakt ut då jag sa att vi skulle dit!!
Favvo kusinerna!!! :P

Lite bilder,,,


















Linnea va såå nöjd med sina Sandaler,,, hon visade stolt upp dom på dagis i morse!!!!!
Ida åxå hennes va så bra & lätta för henne att ta på sig själv,,,

På tal om Ida så sover hon utan blöja i natt får vi se hur det går!!!

Nu ska vi åxå knoppa jag är SÅÅ godissugen,,, Så dags att sova,,, :P

Puss på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Fia K

åh - var har du hittat jordgubbspyamisarna??

2010-05-21 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0