helgen,,,,

ÅÅ fullspäckad Weekend!!
Fredagen Klämmdag,, D va Ledig Kors i taket!!! Jag jobbade,,, 7-13 men Herredjävlas Va mycket kunder det va!!! PHEW,,, och vi va FÖR lite folk,,, så jag kunde för EN gång skull eftersom D va hemma med barnen,,, stanna kvar & hjälpa till och det behövdes,,, Jisses,,, det märktes att det va Ledig dag för många...
Käkade lunch med Barnen & D på MC Donalds,,, Mc Chicken & Morötter... lika Nyttig som vanligt!! :P

Efter jobbet väl hemma såg det ut som ETT bombnedslag,,, GRR va IRRITERAD jag blev,,, HAN hade ju varit hemma HELA dagen,,,men jag tror han Fattade,,, för jag svidade om & drog Ut på en LÅÅNG SNABB & irriterande Prommenad,,, SÅÅ skönt,,, så en timma senare & hemma hade han plockat undan skönt!!! så vi Grillade Fläskfile & Smaskade på Klyftpotatis MUMSIG!!!

D va såå trött & ont i ryggen så han la sig på Spikmattan & somnade 18.30.,... han fick Sova resten av natten,,, det behövde han,,, Jag dammsög hela huset och plockade lite Nattade barnen sen Slappa,,, skönt jag la mig Åxå ganska Tidigt!! skönt,,,

Lördag STÅÅLANDE Sol så härligt!!! UT på tomten D körde alla sopor & ris till ristippen jag skurade Utemöblerna & la på Dynor & duk,,, NICE grillad Korv till Lunch,,,,




Nu har dom kommit,,, MASKROSER


Grannens "barnbarn" Kartis


Nova & han har såå kul,,,

 JIHAAAA




Linnea LYCKLIG lördagsgodis & Glass


FINA NOVA


BUS Ida


Sen in snygga till sig bada barnen & sen över till Grannarna på 40- Års kalas!!! SÅÅ trevligt!!! massa trevligt folk God smörgåstårta & dryck,,, så JA faan FEST även denna Helg,, SUCK men men ,,,,
Barnen va vakna Länge,,, jag gick hem & la Ida vid 20.30 då somnade honh på 3 minuter,,,, hon hade inte sovit på dagen heller,,,,
Linnea slocknade i grannens soffa vid 22 så henne bar vi hem då vi gick,,, Men det blev Inte så sent,,, skönt,,,Somnade på stört,,,,,
så TACK grannarna SUPER trevligt!!! säger det igen Vi har värdens Bästa GRANNAR!!!





Gulliga Lovisa


Bästa Grannen Henry


& Frugan Agneta


Magnus & Sussie


Även jag fick lite Lovisa Gos


Linnea Kartis Gos


Ida fick Henry Gos






Kartis Trött somnade innanför Mattes Tröja,,,


I morse fick jag sovmorgon D va pigg & uppe halv sju,, Ida sov till sju & Linnea till Halv Nio,,,, HAHA nu börjar tiden då D är vaken FÖRST,,, 
Vi hade tänkt fixa med grunden,, men va fasen det regnade ju,, så vid Lunch kom Fam Kjellberg på en fika,,,barnen lekte som hade längtat efter varandra,,,
Kl 15 va det Middagsdags Hos Mamma,,, Fläskkotletter sås Potatis,,, MUMS;, TACK mamma för God MIddag!!!
Slappade i soffan,,, sen hem,,,
Då va det SUPER väder,,,strålande sol,, så jag svidade om På med Musiken & Iväg på 50 Minuters "gång" skulle nästan kunna kalla den Jogging,,, nu djävlar har man fått upp speeden,,, Hem körde sittups armhävningar & lite andra övningar,,, SÅÅ skönt!!!!

Käkat lite fil & macka D har varit på Långprommis med Nova,,, SÅ nu kom han tebax,,, så jag sticker Och solar,,, NICE!!!

Hoppas ni haft en fin helg,,, I morgon ere Jobb Igen!!!

Kramis på er!!!!
Fia

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha vet du jag drömde om dig i natt fast jag inte känner dig men du ringde upp mig, haha så kan de gå när man läser bloggar... :P



Låter som ni haft en skön helg, med sol & allt att ni kan vara ute i T-shirt, vi måste ha överdragsbyxa, flecce & jackan på sååå kallt, höst :(....



Kram på er

2010-05-16 @ 20:57:50
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0